Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمونه اینزاگی می گوید که حتی پیش از مشخص شدن جدایی لوکاکو نیز درخواست جذب ژکو را داده بود.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پیش از اولین بازی فصل جدید سری آ مقابل جنوا حاضر شد و در مورد فصل جدید و نقل و انتقالات اینتر صحبت کرد. به گزارش طرفداری، سیمونه اینزاگی در این کنفرانس خبری گفت:

فردا در دیداری نه چندان آسان مقابل تیمی با سرمربی ای قرار می گیریم که من داشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همیشه سعی می کند که بهترین بازی را از بازیکنانش بگیرد و تیمش بسیار آماده است. فردا، از همان ابتدا تا دقیقه 90، امیدوارم چیزی را که در این 45 روز برای آن کار کرده ایم، مشاهده کنم. من از بیانیه دادن و این چیزها خوشم نمی آید اما چیزی که تفاوت ها را رقم می زند، انگیزه ای است که بازیکنان خواهند داشت. تا الان بازیکنان به من نشان داده اند که چیزهای زیادی برای ارائه دارند. من برای بازی فردا و فصلی که در حال آغاز آن هستیم، اطمینان خاطر دارم و خیالم راحت است. وقتی پیشنهاد اینتر را پذیرفتم، از این موضوع آگاه بودم که به تیمی بزرگ می روم و کارهایی هست که باید انجام شود. ما برای حفاظت از باشگاه، با شرایط سختی مواجه شدیم. حال همه باید به یک سمت حرکت کنیم و سختی هایی در پیش خواهد بود، همیشه همین طور است و اینجاست که باید تفاوت ها را رقم بزنیم.

خریدهای جدید تیم؟

من به صراحت و حتی بدون توجه به شرایط لوکاکو، درخواست جذب ژکو را داده بودم. من بارها مقابل ادین قرار گرفته بودم، او یکی از بهترین مهاجمان است. فردا لائوتارو مارتینز و سانچز با ما نخواهند بود و مهاجم دیگری برای تکمیل خط حمله به ما اضافه می شود. همچنین پینامونتی و ساتریانو نیز هستند که خیلی خوب تمرین کردند. سنسی و چالهان اوعلو را نیز داریم که می توانند کنار ژکو بازی کنند. برای فردا و کل فصل، ما اطمینان خاطر داریم. هفت تیم وجود دارند، همانند فصل قبل که برای پیروزی و قهرمانی آماده شده اند. من از این که شعار بدهم خوشم نمی آید اما فقط می گویم که اینتر جاه طلب است و انگیزه زیادی دارد. من بازیکنانم را در حال تمرین به بهترین شکل دیده ام. من می توانم بگویم که ما تلاش خواهیم کرد و بهترین عملکردمان را برای دفاع از اسکودتویی که روی سینه داریم، انجام می دهیم.

مهم است که لیگ را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم. شروع برنامه بازی ها خوب و مناسب است اما بازی فردا بسیار سخت خواهد بود. ما با تیمی سازماندهی شده و با سرمربی ای فوق العاده رو به رو می شویم که بازیکنانی دارند که مدتی در تیم بوده اند و می خواهند شرایط را برای ما سخت کنند. پس از جدایی اریکسن، حکیمی و لوکاکو، مردم خارج از باشگاه سایر تیم ها را جلوتر از ما می بینند. تیم های زیادی هستند که قصد دارند فصل را در جایگاه نخست به پایان برسانند، ما باید روحیه تیمی داشته باشیم. در تمرینات و بازی های دوستانه، من چیزهای مثبتی دیده ام و آرام هستم. یک سرمربی باید به چیزهایی که در طول هفته می بیند، تکیه کند و از این حیث، بازیکنان من بسیار خوب بوده اند.

نقل و انتقالات؟ ما روزانه بازیکنانی را مقایسه می کنیم که بسیار خوب هستند. اکنون من روی بازی فردا تمرکز کرده ام، سپس ما زمان برای فکر کردن به باقی چیزها خواهیم داشت. در حال حاضر می خواهم به اولین بازی مان فکر کنم که بازی آسانی نیز نخواهد بود. رفتن لوکاکو برنامه ریزی نشده بود و غیر منتظره بود. من و باقی مربی های تیم تلاش کردیم او را برای ماندن متقاعد کنیم اما او بسیار صادق و مصمم بود. در طول یک هفته تمرین، من فهمیدم که چرا هواداران انقدر او را تحسین می کنند و چرا چلسی مبلغ بالایی را برای او پیشنهاد داد. این رویای او بود، او تصمیمش را گرفته بود و این را با قاطعیت به من اعلام کرد. اکنون ژکو آمده است و شخص دیگری نیز به تیم خواهد آمد تا جای خالی لوکاکو پر شود.

 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید رایکوف، کارلوس کی روش را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (20) مهدی قائدی به شباب الاهلی پیوست | ادعای شبکه ورزش ابوظبی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و ششم؛ پایان خوب استقلال در حضور روشن بعد از چهار سال سرقت از فروشگاه رسمی رئال مادرید با کوبیدن خودرو به درب فروشگاه! طراحی متفاوت پوما از پیراهن سوم تیم ها؛ بازیکن فنرباحچه به دنبال لوگوی باشگاه برای بوسه زدن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو می‌گوید که پس از جدایی هری کین از تاتنهام، او مثل یک اردک به‌نظر می‌رسید.
کین، رکورددار گلزنی تاتنهام، یک روز قبل از اولین بازی پوستکوگلو در لیگ برتر در ماه اوت به بایرن مونیخ فروخته شد و جدایی او حتی پیش از شروع فصل باشگاه را از مسیر خارج کرد.

هشت ماه بعد، تاتنهام جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خود دارد. پوستکوگلو قبلاً در مورد تأثیر جدایی کین روی او و تیم صحبت نکرده بود، اما در مصاحبه جدیدی گفت: «فکر می‌کنم این نقطه شروع برای ما بود. چون روز قبل، بازی با برنتفورد، به معنای واقعی کلمه اینجا نشسته بودم، و او تازه رفته بود.

بنابراین، شما در حال شروع یک فصل هستید و مهم‌ترین فرد این باشگاه فوتبال، به تازگی و در آستانه اولین بازی،‌ اینجا را ترک کرده است.

به یاد دارم که واقعاً یک تلاش زیرکانه انجام دادم. خودم را مثل یک اردک پیر نشان دادم که در بالای آب بسیار زیبا به نظر می‌رسد، و اگر اتفاقی بدی رخ داد، در زیر آب رخ می‌داد و مطمئن می‌شدم کسی به آن توجه نمی‌کند، به‌خصوص بازیکنان.

بازیکنان هرگز نگران نبودند، کاری که می‌توانستند را انجام دادند. ما عالی بودیم، هری کین هم در مونیخ کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌داد. باورنکردنی است.»

دیگر خبرها

  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!