Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید سرزده از آماده سازی بیمارستان استقراری خدمات درمانی که به تازگی در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر بندرعباس ایجاد شده، حضور یافت و از همه پرسنل درمانی این مرکز درمانی تقدیر و تشکر به عمل آورد. 

 

در این بازدید که فرماندار بندرعباس و مدیر کل بحران استان و نماینده دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در محل مربوطه حضور داشتند و هر کدام جداگانه نسبت به وظایف و عملکرد حوزه ماموریتی و فعالیت این مرکز درمانی موقت، توضیحات اجمالی به سردار تنگسیری ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حاشیه این بازدید، سردار تنگسیری طی گفتگویی ابراز داشت: مجموعه نیروهای لشکری و کشوری امروز با بسیج همه منابع و امکانات و با توکل بر خدای متعال برای مبارزه با سویه جدید کرونا دلتا در موج اخیر این ویروس در حال فعالیت شبانه روزی هستند.

 

دریادار تنگسیری افزود: نیروی دریایی سپاه هم چون سایر بخش ها، در استانهای استقراری ندسا به ویژه استان هرمزگان بعلت شرایط حاد این استان، دو بیمارستان صحرایی در بندرعباس و بندرلنگه، با تمام تجهیزات درمانی برپا کرده است که روزانه بیش از  500 نفر بیمار مراجعه کننده داشته و به خدمات دهی درمانی مشغول است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن تقدیر از کادر درمانی افزود: نیروی دریایی سپاه در موج اخیر شیوع سویه کرونا دلتا، در کنار کارکنان زحمتکش بهداشت و درمان کشور، هم اکنون  بیش از ۲۶۰ تخت  بیمارستانی  با تمام تجهیزات و کادر درمانی متخصص فعال نموده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بازدید سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه بازدید از بیمارستان بحران نمایشگاه های بین المللی بندرعباس نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد