Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، با صدور پیامی درگذشت آیت الله سیدکمال فقیه ایمانی، از شاگردان امام خمینی(ره) و علمای بارز اصفهان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت او بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم فاضل و فقیه پارسا آیت الله سید کمال فقیه ایمانی موجب تاثر اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرحوم که پرورش یافته خاندان علم و اجتهاد بود، عمر با برکت خویش را در مسیر نشر معارف مکتب امام صادق علیه السلام در حوزه‌های علمیه به ویژه در استان اصفهان و امور خیریه و عام المنفعه مصروف داشته و باقیات صالحات ارزشمندی را از خویش به یادگار گذاشته است و در صحنه های سیاسی و اجتماعی نیز همواره با نهضت حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب همراه بودند.

اینجانب این مصیبت را به حوزه علمیه اصفهان و شاگردان و فرزندان آن مرحوم و خاندان فقیه ایمانی تسلیت عرض نموده، حشر و نشر آن مرحوم با سید و سالار شهیدان علیه السلام را از خداوند متعال خواستارم.
سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 5285233 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی پیام تسلیت سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم افغانستان ایالات متحده امریکا جمهوری اسلامی ایران کابینه سیزدهم آیت الله خامنه ای ایران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا رای اعتماد وزارت امور خارجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم مؤمن و ولایت مدار تکاب در سالروز شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) مسیر مصلی بقیة الله الاعظم (عج) تا مسجد جامع این شهرستان را به عزاداری پرداختند.   عزاداران تکابی سینه زنان مسیر یاد شده را طی نموده و در سوگ آن امام همام به عزاداری پرداختند

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • شهادت رئیس مکتب تشیع تسلیت باد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان