Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@01:02:01 GMT

اظهارنظر جنجالی مورینیو درباره رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۵۰۳۱

اظهارنظر جنجالی مورینیو درباره رونالدو

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی که در این فصل هدایت تیم رم را بر عهده دارد، بار دیگر با اظهار نظر درباره یکی از رقبای تیمش در سری آ، سر و صدا بر پا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی جدید رم، پس از اظهار نظر در مورد فوق ستاره برنده توپ طلای یوونتوس دوباره سر و صدا به پا کرد. مورینیو گفته است که  یوونتوسی ها نمی دانند چگونه از سلاحی که در اختیار دارند استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژوزه مورینیو این صحبت ها را در مورد هم‌وطن پرتغالی خود، کریستیانو رونالدو، که به نظر او در تورین به اندازه کافی قدر نمی بیند و از او کمتر از توانش استفاده می شود، بیان کرده است.

 

از آقای خاص نقل شده: "یوونتوس یک سلاح اتمی خرید که آنها نمی دانند چطور باید از آن استفاده کنند."

 

 

این صحبت واکنش های زیادی را در رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است اما هرچقدر هم این ادعا سختگیرانه به نظر برسد، می توان گفت که ژوزه در نهایت ممکن است حق داشته باشد. طبق گزارش های متعدد رونالدو در تابستان امسال بسیار برای جدایی از بیانکونری تلاش کرد. حتیی در روزهای گذشته اخباری مبنی بر پیشنهاد او به منچسترسیتی از سوی مدیر برنامه هایش نیز منتشر شد  که نشان می دهد CR7 چقدر در تمنای رفتن است.

 

گزارش دیگری حتی پیشتر او را با بازگشت پرشور به سانتیاگو برنابئو، زمین بازی قدیمی اش در اسپانیا، مرتبط کرده بود، اما کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید و خود رونالدو این ادعاها را رد کردند. این بازیکن حتی رسانه ها را مورد انتقاد قرار داد و این شایعه را "بی احترامی" نامید.

اما هرچند که یوونتوس و رونالدو هر گونه گزارشی مبنی بر جدایی احتمالی را تکذیب می کنند، اظهارنظرهایی که اخیراً توسط بازیکنان و کارکنان سابق یووه مطرح شده است، ثابت می کند که در این شایعات، رگه هایی از حقیقت وجود دارد.

 

 

رونالدو پیش از شیوع کرونا، در یک انتقال پرهزینه و با دستمزد 30 میلیون یورو در هر فصل، که بیش از دو برابر نزدیک ترین درآمد بازیکنان یووه به او است، به غول های سری آ پیوست. با توجه به اینکه باشگاه های سراسر جهان تحت تاثیر بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا هزینه های خود را کاهش می دهند و دستمزد بازیکنان گرانقیمت خود را گاهی تا نصف کم می کنند، رونالدو همچنان بار مالی سهمگینی روی دوش یووه باقی مانده است و بعید به نظر می رسد که او بخواهد پس از اتمام قرارداد خود در تابستان آینده، در تورین بماند.

ژوزه با این حال می داند چه می گوید، او در مورد توانایی فوتبالی رونالدو و آنچه می تواند در زمین ارائه دهد صحبت می کرد، چرا که مورینیو در زمان حضور در رئال مادرید به طور مستقیم شاهد استعدادهای تکرارنشدنی هموطن خود بوده است.

 

 

کریستیانو رونالدویی که زیر نظر ژوزه بازی می کرد، بدون شک از مسئولیت بیشتری در حمله برخوردار بود و احتمالا بیشتر از گل هایی که تاکنون برای یووه زده، در آن زمان گل زده بود. مورینیو فوق ستاره های آماده را دوست دارد، اگرچه ممکن است در مهارت های مدیریتی مورد نیاز برای خوشحال و راضی نگه داشتن آنها برای مدت طولانی، چندان استعدادی نداشته باشد!

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم یوونتوس کریستیانو رونالدو ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است. مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارنظر تازه وزیرجنگ اسرائیل درباره نبرد با حزب الله
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود