Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول و برنلی در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت. تاریخ زمان مکان داور شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۰ استادیوم آنفیلد،لیورپول مایک دین

  پیش بازی و وضعیت دو تیم

لیورپول در شرایطی به مصاف برنلی می رود که در دیدار خود در هفته اول مقابل نوریچ سیتی پیروز شد. قرمزها در هفته اول بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و با سه گل از حریف خود گذشتند تا نشان دهند در این فصل می خواهند متفاوت از فصل گذشته عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول پس از مدت ها در آنفیلد با تماشاگر بازی خواهد کرد که این خود مثبت ترین نکته برای شاگردان کلوپ خواهد بود. از سوی دیگر درگذشت پدر فابینیو احتمال این را می دهد که شاید هافبک برزیلی در این مسابقه حضور پیدا نکند؛ هرچند که تیاگو و هندرسون به آمادگی کامل رسیده و می توانند جای او را پر کنند.

در سوی دیگر میدان برنلی قرار گرفته است. برنلی در هفته اول به مصاف برایتون رفت و در خانه با نتیجه ۲-۱ مغلوب شد. دفاع برنلی دچار ضعف است و در هفته اول نیز این تیم دو گل روی اشتباهات خط دفاعی دریافت کرد. اگر این تیم بخواهد همان گونه دفاع کند، قطعا مقابل لیورپول شانسی نخواهد داشت. هرچند برنلی همیشه تیمی بوده که کار را برای حریفان خود سخت می کند. حال باید دید فردا شاگردان شان دایچ قادر هستند در آنفیلد نتیجه ای کسب کنند یا خیر. ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان

تقابل های اخیر دو تیم

پیش بینی هواسکورد

لیورپول ۳-۰ برنلی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وست هم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و حالا بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند که او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورده است.

در صورتی که این ادعا درست باشد به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی