Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرایبورگ و دورتموند فردا عصر در چارچوب بازی های هفته دوم فصل ۲۲-۲۰۲۱ بوندسلیگا به مصاف هم می روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی فرایبورگ و دورتموند: اطلاعات بازی فرایبورگ و دورتموند تاریخ برگزاری: شنبه، ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ (۲۱ آگوست ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۱۸:۰۰ به وقت تهران مکان برگزاری: شوارزوالد اشتادیون، فرایبورگ رقابت: هفته ۲ بوندسلیگا، فصل ۲۲-۲۰۲۱ بررسی وضعیت تیم های فرایبورگ و دورتموند فرایبورگ در پیش فصل خود ۲ پیروزی و ۲ تساوی و ۱ شکست داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در اولین بازی خود در فصل جدید بوندسلیگا در خانه آرمینیا بیله فلد با تساوی بدون گل متوقف شد و در کسب پیروزی ناموفق بود. فرایبورگ با میانگین سنی ۲۵.۳ تیم جوانی دارد و می تواند با دوندگی بالای بازیکنان خود، دورتموند را به زحمت بیاندازد. دورتموند با مارکو روزه شروع خوبی در بوندسلیگا داشت و با نتیجه ۵-۲ آینتراخت فرانکفورت را شکست داد. ارلینگ هالند نیز به درخشش خود در دورتموند ادامه می دهد و در اولین بازی این تیم در فصل جدید بوندسلیگا نیز روی هر ۵ گل تاثیر مستقیم داشت. دورتموند اولین بازی خود در جام حذفی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت. با این حال، دورتموند با مارکو روزه شانس کسب زودهنگام جام را با شکست مقابل بایرن مونیخ در سوپرجام آلمان، از دست داد. دورتموند که غایبین زیادی نیز دارد، برای این که در این فصل بوندسلیگا شانس قهرمانی داشته باشد باید بیش از هر وقتی با اتحاد و نظم بازی کند و از تک تک فرصت های خود بهره ببرد. ترکیب احتمالی فرایبورگ و دورتموند

فرایبورگ (۲-۵-۳): فلکن | هاینتس، شلوتربک، لینهارت | اشمید، هوفلر، سالای، کیتل، گونتر | گریفو، هولر

دورتموند (۳-۳-۴): کوبل | پاسلاک، ویتسل، آکانجی، شولتس | بلینگام، داهود، رینا | مالن، هالند، رویس غایبان فرایبورگ و دورتموند

فرایبورگ: نیلز پترسن، نیشان بورکارت (مصدوم) – مانوئل گولده (مصدوم – احتمالی)

دورتموند:  یولیان برانت، توماس مونیه، متئو موری، دن اکسل زاگادو، مارسل اشملتسر، ماریوس وولف (مصدوم) – متس هوملس، تورگان هازارد، رافائل گریرو، امره جان، توماس دلینی، ماروین هیتز (مصدوم – احتمالی) – رینیر (نامشخص) جدول رده بندی بوندسلیگا رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز ۲ دورتموند ۱ ۰ ۰ ۵ ۲ ۳ ۳ ۱۳ فرایبورگ ۰ ۱ ۰ ۰ ۰ ۰ ۱ رویارویی های پیشین فرایبورگ و دورتموند در شش تقابل قبلی دو تیم، فقط یک بار فرایبورگ پیروز شده استبهترین بازیکنان فرایبورگ و دورتموند از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز فرایبورگ نیکو شلوتربک (۷.۸۲)

– – دورتموند ارلینگ هالند (۱۰) ارلینگ هالند (۲) ارلینگ هالند (۲) نکات آماری دورتموند هشت بازی اخیر خود در بوندسلیگا را برده است. دورتموند در هشت بازی اخیر خود در بوندسلیگا، در هر بازی حداقل ۲ گل زده است. فرایبورگ در سه بازی اخیر خود شکست نخورده است. فرایبورگ در هفت تقابل اخیر خود با دورتموند، کلین شیت نکرده است. پیش بینی هواسکورد

فرایبورگ ۱-۳ دورتموند

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرایبورگ و دورتموند ارلینگ هالند اخیر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان پی اس جی است و هفته بعد نیز در پاریس بازی برگشت برگزار می شود. دو تیم در گروه مرگ بازی ها دو بار به مصاف هم رفتند. هرچند دورتموند صدرنشین صعود کرد ولی نتوانست پاریس را شکست دهد. باخت 2-0 در پارک دو پرنس و تساوی 1-1 در سیگنال ایدونا پارک برای دو تیم به ثبت رسید.

امره جان که در نشست خبری این بازی حساس شرکت کرده بود، گفت: «ما تیمی بهتر و باتجربه تر نسبت به دور گروهی هستیم و باید فردا حریفی سرسخت‌تر برای پی اس جی باشیم که معتقدم چنین خواهد شد. من در این مورد مطمئن هستم، زیرا ما نسبت به شش ماه قبل بسیار بهتر و متوازن تریم. در پارک دو پرنس ما در حد و اندازه خودمان نبودیم و یکی از بدترین عملکردهای ما در این فصل بود. در دورتموند ولی خوب بودیم و شایسته پیروزی. اکنون زمان برنده شدن است، به خصوص که می خواهیم به هر قیمتی به ومبلی برویم.»

امره جان از علاقه اش به پی اس جی نیز خبر داد: «من همیشه این باشگاه را دوست داشتم. یادم می آید که در نوجوانی رونالدینیو را با پیراهن پاریس دوست داشتم و بازی های پی اس جی را به خاطر او تماشا می کردم. ده سال است که پاریس جاه طلبی های بزرگی داشته است. آنها همیشه می دانند که چگونه ستاره های بزرگ را به خدمت بگیرند و پاریس در این فصل هم تیم بزرگی دارد. سه بار رسیدن به نیمه نهایی در پنج دوره اخیر تصادفی نیست. ما هم تصادفی در این مرحله نیستیم و هیچ تیمی نمی تواند دورتموند را دست کم بگیرد چون تاوانش را خواهد داد.»

امره اعتراف کرد سال 2020 به پی اس جی نزدیک بود: «بله، وقتی یوونتوس را ترک کردم، از پی اس جی پیشنهادی گرفتم. ایجنتم مسئول مذاکرات بود ولی به نتیجه نرسید تا من به دورتموند ملحق شوم.»

دیگر خبرها

  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد