Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکو مادرید برای جذب مهاجم جوان ویولا مصمم است و پیشنهاد بزرگی ارائه داده است. 

روکو کومیسو اخیرا گفته بود پیشنهاداتی برای دوشان ولاهوویچ دریافت کرده که مقاومت در مقابل آن سخت خواهد بود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اتلتیکو مادرید با فیورنتینا برای انتقال دوشان ولاهوویچ به توافق اولیه رسیده است. پیشنهاد روخی بلانکوس برای مهاجم جوان صربستانی که فصل گذشته یکی از پدیده های سری آ بود، 50 میلیون یورو همراه با 10 میلیون یورو پاداش و 20 درصد از حق فروش آینده او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روکو کومیسو در این مورد نظر نهایی خود را ارائه خواهد داد. ولاهوویچ در یک قرارداد 5 ساله، سالیانه 4.5 تا 5 میلیون یورو خالص دریافت خواهد کرد. اتلتیکو مادرید منتظر پاسخ سریع است و احتمالا دیدار با کومیسو و نظر نهایی او می تواند همین فردا باشد. 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو عباس چمنیان در طرفداری: تراکتور استراتژی مشخصی ندارد؛ این همه تغییر بنیان کن جلوی موفقیت را می گیرد! رایان تفضلی: گوش به زنگ باشید خطر اسرائیل در سه وزن، فرنگی‌کاران جوان ما را تهدید می کند اودگارد: مایه تأسف است که رسانه ها در مورد دلایل جدایی ام از رئال مادرید دروغ می گویند کمک دو میلیون یورویی زیدان به آسیب دیدگان آتش سوزی الجزایر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روز دهم اردیبهشت در گشت زنی‌های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌نمایند و متواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده و موفق به دستگیر کردن سارقین شدنددر بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم