Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:14:43 GMT

۶ صیاد متخلف در شاهین‌دژ دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۵۹۱۸

۶ صیاد متخلف در شاهین‌دژ دستگیر شدند

وحید چمنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یگان حفاظت محیط زیست این اداره طی گشت نظارت و بازرسی حاشیه اطراف رودخانه زرینه رود در محدوده قازانلو چندین مورد صید غیرمجاز را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات ۶ مفر صیاد غیرمجاز با تور را دستگیر و به همراه تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت اظهار داشت: در این ماموریت، سه رشته تور دام بزرگ صیادی به همراه تعدادی قطعه ماهی رودخانه ای کشف و از رودخانه جمع آوری شد.

چمنی با بیان اینکه هرگونه فعالیت صیادی با انواع تور و ادوات مشابه آن در زرینه رود ممنوع است، اظهار داشت: مجوز استفاده از این نوع تور برای صید ماهی در سدها و منابع آبی به لحاظ تأثیرگذاری آن در کاهش جمعیت ماهیان به هیچ صیادی داده نمی‌شود.   

وی  از دوستداران محیط زیست این شهرستان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخریب و صید و شکار غیرمجاز حیوانات وحشی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، رودخانه زرینه رود جزو رودخانه‌های دائمی آذربایجان‌غربی و یکی از پرآب ترین آنها به شمار می‌رود و مهمترین تامین کننده آب دریاچه ارومیه است.

شاهین‌دژ در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان غربی تخریب محیط زیست شاهین دژ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان غربی سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان غربی تخریب محیط زیست شاهین دژ محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل

حسین سالاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب تمامی دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل دستگیر و بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: این مشاور املاک جاعل با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف سبب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود که شناسایی دستگیر و روانه زندان شد.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل افزود: در بازرسی از بنگاه املاک این فرد تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.

سالاری ادامه داد: عملیات برخورد با مشاورین املاک متخلف در اردبیل تحت نظر دادستانی با جدیت آغاز شده و ظرف چند روز آتی تمامی دفاتر غیرمجاز پلمب می‌شود.

کد خبر 6094764

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد