Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۹ و ۴۷ دقیقه دیروز آتش‌سوزی و سپس دود گرفتگی در یک شرکت تولیدی  بعد از شهرک صنعتی اشترجان به سمت تونل ۶  کارگر با گاز کلر مسموم شدند.
غفور راستین افزود: پس از اعلام این حادثه به اورژانس پیش بیمارستانی ۲ واحد امدادی از اورژانس و ۲ واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) فلاورجان و محمد رسول الله(ص) مبارکه منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: پنج مصدوم دیگر از جمله یک آتش‌نشان نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.
وی همچنین درباره تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو ۲۰۶  با هم در ساعت ۲۱ و ۵ دقیقه در جاده رامشه به حسن آباد گفت: در این سانحه رانندگی ۲مرد ۴۰ و ۵۰ ساله جان خود را از دست دادند.
راستین بیان کرد: همچنین پنج مرد ۲۴ تا ۳۲ ساله در این حادثه مصدوم و توسط واحدهای امدادی اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شدند.
علت بروز این حوادث در دست بررسی است.

رامشه روستایی از توابع بخش جرقویه علیا در استان اصفهان است.
این روستا در ٧۰ کیلومتری جنوب شهرستان ورزنه و ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان واقع شده‌است.

برچسب‌ها آتش سوزی حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور اصفهان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور آتش سوزی حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور اصفهان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان یک کشته ، واژگونی تویوتا کرولا در در کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه  ۲  مصدوم ، واژگونی سانتافه در  کیلومتر ۲۲ محور فولادمحله - دامغان ۴  مصدوم ، انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب  در محور آرادان به گرمسار  ، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون یک مصدوم و برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان ۲  مصدوم بر جای گذاشت .

 

دیگر خبرها

  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه