Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادرحمن بامری مدیرکل تعاون روستایی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ارزان فروشی خرما توسط نخلکاران و با توجه به محدویت صادرات ناشی از بیماری کرونا و همزمانی آن با فصل برداشت خرما، تعاون روستایی سیستان بلوچستان به همراه کلیه شرکت‌ها واتحادیه ها امسال نیز کارتن خرما در اختیار کشاورزان متقاضی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون روستایی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ١٠٠ هزار عدد کارتن به صورت امانی به کشاورزان شهرستان‌های سراوان، سیب وسوران، ایرانشهر و دلگان تحویل شده است.

وی بیان کرد: این مدیریت با ظرفیت کامل سردخانه‌های متعلق به شبکه تعاون روستایی مستقر در ایرانشهر وسراوان که حدود ٣ هزارتن است و سردخانه‌های استیجاری با ظرفیت ١٠ هزار تن در ایرانشهر، مهرستان و سیب و سوران خرمای کشاورزان را نگهداری می‌کند.

بامری تاکید کرد: کشاورزان می‌توانند خرمای تولیدی خود را پس از بسته‌بندی به سردخانه‌های اتحادیه تعاونی روستایی مستقر در شهرستان بدون پرداخت هزینه تحویل، تا اتحادیه تعاون روستایی در موقع مناسب نسبت به فروش خرما اقدام کند ویا کشاورز هر زمانی که بازار مناسبی پیدا کرد شخصاً اقدام به فروش محصول خرما بکند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان سیستان و بلوچستان تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،سفال کلپورکان نمادی از هنر دستان زنان بلوچ شهر علم و فرهنگ با قدمت هفت و هزار سال در کلپورگان سراوان است.
خانم منفرد مانند دیگر بانوان روستا در این روستا به کار پخت سفال می‌پردازد.
اکنون دختران دانشجوی دانشگاه پیام نور سراوان برای معرفی بهتر سفال میخواهند در ساخت و معرفی سفال و بازار فروش بهتر در ایران و جهان نقشی داشته باشند.
با احداث کارگاه و استفاده از تجارب زنان روستا، این کارگاه خواهد توانست در آینده‌ای نه چندان دور با نو آوری وخلاقیت بانوان طرح‌های جدیدی را به بازار روانه کند.

دیگر خبرها

  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند