Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:03:32 GMT

کتابفروشی آستان قدس رضوی داروخانه شد+تصویر

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۶۳۹۸

کتابفروشی آستان قدس رضوی داروخانه شد+تصویر

گروه استان‌ها- با هدف کمک به بیماران کرونایی، کتابفروشی آستان قدس رضوی داروخانه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، با هدف تسریع در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و کاهش زمان انتظار همراهان بیمار برای دریافت دارو، آستان قدس رضوی ساختمان مرکز پخش انتشارات به‌نشر واقع در خیابان رازی مشهد را برای پشتیبانی از داروخانه مرکزی امام رضا(ع) در اختیار مؤسسه خدمات دارویی رضوی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجه در پنجه با دیو کرونا/ «سهل‌انگاری» پاشنه آشیل مهار ویروس منحوس در استان سمنان استسردار تنگسیری: بیمارستان‌های ندسا روزانه به 500 بیمار کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنندامام جمعه شهرکرد: بسیج عمومی برای رهایی از ویروس کرونا ضروری است

این اقدام حجم عظیمی از ترافیک داروخانه امام رضا(ع) را طی روزهای اخیر کاهش داده و با استقبال بالایی از سوی مردم شهروندان روبرو شده است.

انتهای پیام/281/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی