Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نمایش هفته پیش رو را به مرور آثار «اندی لاو» از بازیگران شناخته شده سینمای آسیای شرقی می پردازد.

به گزارش مشرق، بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه هفته آینده را به مرور آثار «اندی لاو» از بازیگران شناخته شده سینمای آسیای شرقی خواهد پرداخت. همچنین پخش فیلم «قوچ» (Rams) محصولی از سینمای استرالیا از دیگر برنامه‌های شبکه نمایش برای این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳۰ مرداد تا ۵ شهریور پخش خواهد شد؛ «توکل»، «قدم زدن در بهشت»، «تصمیم منطقی»، «نقش دل»، «کفشاتو در نیار»، «بمانی هفتم»، «دایان باخ» نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت ۱۵:

باکس ثابت فیلم‌های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می‌شود در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «رویای طلا»، «برف و شمشیر»، «فانوس سبز»، «جک آیریش: لکه سیاه»، «آدم کوچولوها»، «سفر آیلو» و «نامه رسان».

ساعت ۱۹:

فیلم‌های منتخب خانوادگی شبکه نمایش، که در فصل تابستان در ساعت ۱۹ پخش می‌شوند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهند بود: «تاریکی»، «دادگاه»، «بسوی مقصد»، «بهترینشان»، «راننده»، «امی و غازهای وحشی»، «هدیه نهایی».

ساعت ۲۱:

«اندی لاو» بازیگر، صداپیشه و کارگردان متولد هنگ کنگ این هفته مهمان شبکه نمایش است. او از بازیگرانی بود که در دوره رشد سینمای هنگ کنگ در دهه هشتاد نقشی پر رنگ داشت و در بیش از ۶۰ فیلم ایفای نقش کرد. اندی لاو از موفق‌ترین بازیگران سینمای منطقه شرق آسیا است و جوایز داخلی بسیاری دریافت کرده است. فیلم‌های منتخب این بازیگر در هفته پیش رو شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «اعمال شیطانی»، «عملیات میلان»، «طوفان آتش»، «خانه خنجرهای پرنده»، «گمشده و عشق»، «نجات آقای وو»، «موج انفجار».

ساعت ۲۳:

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم‌های جذاب است شامل این فیلم هاست: «سه روز بعد»، «فداکار»، «آگاتا و حقیقت قاتل»، «ساخت ایتالیا»، «کریپتو»، «ماموران بزرگرا» و «قوچ»، فیلم جدید شبکه نمایش که برای نخستین بار پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال ۲۰۲۰ استرالیا و ساخته «جرمی سیمز» است. فیلم درباره دو برادر پرورش دهنده قوچ است که سال هاست با هم مشکل دارند و قهر هستند. اما همه گیر شدن یک بیماری همه چیز را تغییر می‌دهد. سم نیل و مایکل کاتون، از بازیگران این فیلم هستند.

ساعت ۱ بامداد:

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «نبرد الجزایر»، «انتخاب اسلحه» «جزیره‌ای بر بام دنیا، «مروارید مرگ»، «بیست و چهار چشم»، «دره انتقام» و «سرتو بدزد رفیق» (ساخته سرجی لئونه) هستند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان قوچ طوفان آتش توکل فانوس سبز رویای طلا گمشده و عشق هفته پیش رو شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو

دریافت 13 MB

به گزارش همشهری آنلاین، صهبا شرافتی بازیگر «نون خ» در گفتگوی اخیرش از علاقه اش به زبان کره ای می گوید و به درخواست مجری سکانس مشهوری از ترانه علیدوستی را به زبان کره‌ای، بازسازی می کند.

کد خبر 847494 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون