Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از سخنان رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: یکایک وزرای پیشنهادی در همه کمیسیون‌ها مجلس حضور پیدا کردند و طی بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون‌ها به صورت فشرده، با انتظارات نمایندگان آشنا شدند.

 محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت امام چهارم شیعیان(ع) گفت: از همه ذاکرین، خطبا و خادمین هیئت‌های مذهبی تشکر می‌کنم چرا که عزاداری‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌هایشان در پیشگاه حضرت حق از این عزیزان تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن عرض خیر مقدم به سید ابراهیم رئیسی و معاون اولش در  جلسه امروز مجلس گفت: ما در صحن مجلس در چند روز آینده، کارهای مهم و حساسی را به دوش داریم. وزراء پیشنهادی طبق آئین نامه مجلس در جلسات کمیسیون‌ها شرکت کردند، در برنامه‌ریزی که از پیش اجرا شده بود با شکل گیری یک سامانه این فرصت فراهم شد تا یکایک وزرای پیشنهادی در همه کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و همه نمایندگان چهره به چهره با وزراء صحبت کردند.

قالیباف با بیان اینکه بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون‌ها به صورت فشرده برگزار شد، گفت: نمایندگان و وزراء شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کردند. وزراء پیشنهادی با نگاه‌ها و انتظارات نمایندگان آشنا شدند. این اتفاق خاص بود و باعث شد حواشی کمترین تأثیر را در نظر نمایندگان بگذارد. امیدوارم در این هفته این فرصت فراهم شود که با گفت و شنود به نتیجه نهایی برسیم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزرای پیشنهادی کمیسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903192

دیگر خبرها

  • مایکروسافت نسبت به حمله «جریان کثیف» که اپ‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد هشدار داد
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم