Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:32:00 GMT

قول می‌دهم بهتر از پارالمپیک ریو باشم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۷۷۶۰

قول می‌دهم بهتر از پارالمپیک ریو باشم

ایسنا/کرمانشاه بانوی قایقران پارالمپیکی کشورمان گفت: قول مدال نمی دهم، اما تلاش می کنم که بهتر از رقابت های پارالمپیک ریو 2016 و مسابقات جهانی مجارستان 2021 باشم.

شهلا بهروزی راد در آستانه رقابت های پارالمپیک توکیو در گفت و گو با ایسنا، درخصوص شرایط این روزهایش اظهارکرد: به اوج آمادگی خود رسیده ام و از نظر روحی و جسمی در شرایط ایده آلی قرار دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوی ملی پوش قایقرانی معلولین ایران با اشاره به زمان اعزامش به مسابقات پارالمپیک توکیو، گفت: روز چهارشنبه  از تهران به سمت توکیو پرواز خواهیم کرد و روز یازدهم شهریور مسابقات مقدماتی و سیزدهم هم مسابقات فینال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مردم قول مدال نمی دهم، اما همه تلاشم را بکار می گیرم که بهتر از پارالمپیک 2016 ریو و جهانی 2021 مجارستان باشم.

بهروزی راد با بیان اینکه تنها به هدفش که کسب بهترین نتیجه از رقابت های توکیو است فکر می کند، گفت: از نظر تجهیزات هیچ مشکلی ندارم و با جدیدترین ورژن قایق این رشته که سال گذشته پس از مدت ها آن را تحویل گرفتم، تمریناتم را به خوبی ادامه می دهم.

وی در ادامه با تاکید براینکه سختی های زیادی را برای رسیدن به هدفش کشیده، گفت: آخرین باری که خانواده ام را دیده ام حدود یک ماه پیش بود و می خواستم تا پیش از اعزام به رقابت ها یک بار دیگر به دیدن آنها که همواره پشتیبانم بوده اند بروم، اما بدتر شدن شرایط کرونا در کشور اجازه نداد.

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی  ایران در ادامه از کسانی یاد کرد که برای رسیدنش به موفقیت ها به او کمک کرده اند و در این باره گفت: زمانی که هیچ مسئولی من را ندید و حمایت نکرد، آقای صادقی مدیر شرکت مکین دریا حامی من بود و بخش زیادی از موفقیت هایم را مدیون شان هستم.

وی افزود: کمیته ملی پارالمپیک، مربی ام آقای مسعود مهدوی نیا، مسئولین استانی و ... نیز دراین مدت حمایت های خوبی را از من داشتند که قدردان آنها خواهم بود.    

انتهای پیام


   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهلا بهروزی راد كرمانشاه پارالمپیک 2020 توکیو استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان