Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت توزیع برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص زمان بندی خاموشی‌های احتمالی در تهران، جدول جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت را منتشر کرد.

متن اطلاعیه شرکت توزیع برق تهران بزرگ در خصوص زمان بندی جدید خاموشی‌های احتمالی تهران بدین شرح است: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به اطلاع هموطنان ساکن پایتخت می‌رساند بنا بر اطلاعیه شرکت برق منطقه‌ای تهران، بروز برخی مشکلات فنی در شبکه انتقال(موضوع اطلاعیه شرکت برق منطقه ای تهران) و وقوع محدودیت‌هایی در توزیع انرژی به ویژه در مناطق شرق و شمال شرق پایتخت، گروه‌های تعمیراتی و رفع عیب شرکت برق منطقه‌ای تهران، همچنان بدون وقفه در حال تلاش برای رفع مشکل و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان تمامی متخصصان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در تلاشند تا پایداری شبکه برق تهران بزرگ را حفظ کنند. این شرایط منجر به ضرورت تغییر در برنامه زمان بندی خاموشی‌های احتمالی کلان شهر تهران شده است. شما می‌توانید جدیدترین زمان بندی تعیین شده را از طریق لینک‌های معرفی شده در ذیل این اطلاعیه دریافت کنید. ضمن عذرخواهی بابت تمامی مشکلات پیش آمده خواهشمندیم همچون همیشه با حداکثر صرفه جویی ممکن در مصرف برق با خادمان خود در صنعت برق کشور در گذر از شرایط فعلی، همراه و همگام باشید.

شایان ذکر است در صورت همکاری مشترکان برق در به کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف و در نتیجه تامین انرژی موردنیاز شبکه، خاموشی اعمال نخواهد شد.

برای دیدن جدول خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ ۳۰ مرداد ماه تا ۵ شهریور ماه  ۱۴۰۰  کلیک کنید.  

کد خبر 621641 برچسب‌ها خاموشی جداول خاموشی برق برق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خاموشی جداول خاموشی برق برق خاموشی های احتمالی برق تهران بزرگ شرکت توزیع زمان بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها؛ پائز با سورپرایزهای بزرگ وارد می‌شود
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها