Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محسن حسینی اظهارکرد: با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان، در هفته دولت امسال ۲۷ پروژه در گلستان افتتاح و ۹ پروژه هم کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: این پروژه ها در قالب طرح های تامین آب و مهندسی رودخانه ها از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح و کلنگ زنی می شود که برای پروژه های قابل افتتاح ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و برای پروژه های قابل کلنگ زنی جدید نیز بالغ بر یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تصریح کرد: ۱۶ پروژه تامین آب و ۱۱ پروژه مهندسی رودخانه از جمله پروژه های قابل افتتاح و ۹ پروژه مهندسی رودخانه هم از جمله پروژه های قابل کلنگ زنی شرکت آب منطقه ای گلستان در هفته دولت هستند.

وی افزود: مرمت و بازسازی سد انحرافی ینقاق، مرمت و بازسازی سد انحرافی قلی تپه، مرمت و بازسازی سد انحرافی قره تکن، مرمت و بازسازی سد انحرافی قورچای، مرمت سد انحرافی مرزبن، مرمت و بازسازی سد انحرافی پلنگ پا و مرمت و بازسازی سد انحرافی نامن، رپرگذاری رودخانه زیارت گرگان، رپرگذاری رودخانه گرگانرود داخل شهر آق قلا، رپر گذاری رودخانه قره سو در بندرترکمن و رپرگذاری رودخانه گرگانرود در گمیشان از جمله پروژه های قابل افتتاح است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: لایروبی و تثبیت بستر و رپر گذاری رودخانه ها در شهرستان‌های گنبد، آزادشهر و رامیان، لایروبی و تثبیت بستر و رپر گذاری رودخانه ها در گنبد، آزادشهر و رامیان (رودخانه های قره تکن آلماکولی، بایرام شالی، نیلبرگ)، لایروبی و دیوارسازی رودخانه ها در آزادشهر و رامیان (رودخانه های محمد زمان، مهدی آباد فارسیان رودبار نیلبرگ، قره چای، سیاه جوی، وال-دیوار، شهید خنجری) و لایروبی، دیوار سازی و رپرگذاری رودخانه های گرگان وآق قلا (باغ گلبن جاده قلعه جیق - دیوار زیارت- رپر گذاری باغ گلبن و گرگانرود) از جمله پروژه های قابل کلنگ زنی شرکت آب منطقه ای استان در هفته دولت سال ۱۴۰۰ است.

کد خبر 5285436

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان آب منطقه ای گلستان سید محسن حسینی محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها واکسن کرونا آمار کرونا محدودیت های کرونایی تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا بوشهر رسانه هیئت نماز ظهر عاشورا آب منطقه ای گلستان رپرگذاری رودخانه شرکت آب منطقه ای گذاری رودخانه هفته دولت رودخانه ها کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان خبر داد و افزود: این تعاونی ۴۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت و برای افتتاح آن هشت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مهدی اسلام‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیار و مشارکت بخش خصوصی نخستین کاریابی فعال شیروان افتتاح شد تا شرایط ایجاد کار کارجویان در این شهرستان تسهیل شود.

وی بیان کرد: به جز شهرستان گرمه، در تمام شهرستان‌های استان مراکز کاریابی فعال شده‌اند و در این شهرستان نیز پیگیر راه اندازی کاریابی برای تسهیل در فرآیند اشتغال به کار کارجویان هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان راز و جرگلان نیز نخستین کاریابی در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر در سراسر استان ۱۳ کاریابی وجود دارد که در سال گذشته سبب اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر و ارتباط آن‌ها با مراکز جویای نیروی کار شده‌اند.

وی همچنین از مراحل پایانی چند پروژه دیگر از جمله استخر کارگری اسفراین و مجموعه ورزشی کارگران فاروج خبرداد و بیان کرد: تلاش می‌شود این پروژه‌ها نیز برای سفر آینده و در پیش‌روی رئیس جمهور به استان آماده شود تا به بهره‌برداری برسد.

اسلام‌خواه در ادامه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا یازدهم این ماه ادامه دارد. حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که با اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری آغاز شد.

وی عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد و افزود: تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت