Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در موافقت با کلیات برنامه حجت الاسلام رئیسی، رئیس  دولت سیزدهم گفت: درباره اصل کابینه و کلیاتش مخالفت جدی از سوی برخی نمایندگان وجود داشت اما، با رویکرد انتخاب وزرا از سوی رئیس جمهور حلقه بسته‌ای که یک عده خاص در مدیریت ایجاد کرده بودند، باید بشکند و گویا شکسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده تصریح کرد که مبارزه با بروکراسی فسادخیز در برنامه رئیس جمهور وجود دارد.

وی ادامه داد: کابینه رئیسی نسبت به دولت قبل جوان تر است و با وجود مشورت‌ها و کارگروه تعیین شده برای معرفی وزیران، امر بدیعی شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام سلیمی اظهار کرد: فساد ستیزی در این کابینه وجود دارد و وزرا باید قدرت تصمیم گیری های سخت داشته باشند. آقای بحرینی حوزه هایی چون بانک خصوصی، محیط زیست، صندوق های بازنشستگی و تبدیل وضعیت نیروهای شاغل را به عنوان مشکلات کشور بیان کرد که درست است؛ اما در خط مشی و برنامه وزرا کم و بیش با آن پرداخته شده است.

نماینده محلات بیان کرد: محیط زیست در برنامه ساداتی نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی کشاورزی به صورت جدی دنبال شده است و رئیس جمهور نیز در مراسم تنفیذ به آن اشاره کرد. مشکلات بیان شده در برنامه ها قابل ترمیم و غنی سازی است.

وی یادآور شد که رئیس جمهور در نوبت صبح امروز و در برنامه‌ها به هماهنگی میان اجزای دولت اشاره کرده است.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: برخی امور فرار وزارتخانه‌ای است اما رئیس جمهور در این باره مواردی را هم بیان کرد. شرایط کشور جای معطلی ندارد و مجلس هم همچنان رویکردها و نظارت اش را دنبال می کند. ولی نمی‌توانیم معطل آینده باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم صحن علنی رای اعتماد حجت الاسلام رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است