Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@00:36:26 GMT

پایان تلاش پرسپولیس برای جذب مغانلو

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۸۰۹۱

پایان تلاش پرسپولیس برای جذب مغانلو

باشگاه پرسپولیس دست از تلاش برای جذب قطعی شهریار مغانلو برداشت تا این بازیکن نزدیکتر از قبل به تیم اصفهانی شود.

به گزارش مشرق، شهریار مغانلو که در زمستان سال گذشته با قراردادی قرضی از سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس پیوست پس از قهرمانی با سرخپوشان در لیگ برتر بیستم منتظر تصمیم باشگاه پرتغالی برای آینده فوتبالی خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانتاکلارا که فکرش را نمی‌کرد با جذب مغانلو به ارزش ۱۷۰ هزار یورو بتواند سودی چند برابری از بازگشت او به فوتبال ایران داشته باشد پس از انتقال قرضی او در ازای دریافت ۵۰ هزار دلار از پرسپولیس برای فصل گذشته، حالا با باشگاه سپاهان وارد مذاکرات چند برابری شده است.

سانتاکلارا برای اینکه مغانلو را به سپاهان بدهد مبلغ ۵۰۰ هزار دلار برای ارائه رضایت‌نامه همراه با معاوضه او با محمد محبی را ارائه کرد که با موافقت محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان همراه شده است.

باشگاه پرسپولیس که با درخواست یحیی گل محمدی سرمربی این تیم متمایل به حفظ مغانلو شده بود خواستار تخفیف باشگاه پرتغالی شد تا مهاجم خود را حفظ کند اما مسئولان سانتاکلارا نه تنها ارزش صدور رضایت‌نامه او را کم نکردند بلکه آن را افزایش دادند تا سرخ‌ها حتی نتوانند پاسخ دیگری به این درخواست بدهند.

از این رو جعفر سمیعی با هماهنگی یحیی گل محمدی قید حفظ مغانلو را زدند تا این بازیکن طبق قرار قبلی در آستانه پیوستن به سپاهان قرار بگیرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان شهریار مغانلو باشگاه پرسپولیس سانتاکلارا سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضائیان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه 40 دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه 117 و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره های سپاهان در این فصل با زدن 4 گل و ارسال 5 پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

عکاس: یاسر جمالی

دیگر خبرها

  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!