Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی خسروی فرد مدیرکل اداره پست کهگیلویه و بويراحمد گفت: همشهریان اگر مدرکی از دیگران را پیدا کردند حتما آن را در صندوق‌های پستی انداخته و یا به دفاتر پست تحویل دهند.   خسروی فرد افزود: شرکت پست با طراحی سرویسی به نام پست یافته شرایطی ایجاد کرده تا افراد بتوانند با مراجعه به سایت http://postyafteh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

post.ir این شرکت به پیگیری وضعیت مدارک گم شده خود از جمله کارت بانکی و کارت ملی خود بپردازند.

او ادامه داد: براین اساس فرد با ورود به سایت شرکت پست و قسمت پست یافته با وارد کردن نام، نام خانوادگی و نام پدر خود می‌تواند مطلع شود آیا مدارکش به دفاتر پستی تحویل داده شده یا خیر؟   خسروی فرد اضافه کرد: در صورتی که مدرک گم شده به دفاتر پستی تحویل داده شده باشد به شما تاریخ تحویل آن هم اعلام می‌شود.

مدیرکل اداره پست استان گفت: افراد در صورت مفقود شدن مدارکی از جمله شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه، کارت‌های نظامی، کارت ملی، اسناد مالکیت، عقدنامه، وصیت نامه، دفترچه بیمه، مدارک بانکی، کارت‌های اعتباری بانکی، کارت دانشجویی و مدارک تحصیلی، کارت بیمه وسایط نقلیه، سند، معاینه فنی و سایر مدارک خودرو، پروانه‌ها و گواهی ها، انواع چک، اوراق سهام و کارت هوشمند سوخت به شعب این اداره مراجعه کنند.
خسروی فرد گفت: همه مدارک پیدا شده تنها تا ٦ماه در اداره پست باقی می‌مانند و پس از این مدت به ادارات مربوطه ارجاع داده می شود.   او افزود: پس از مراجعه به دفاتر پستی ممکن است دو حالت پیش بیاید: اول آن که مدارک فرد به‌طور اتفاقی به همان دفتر تحویل داده شده باشد که دراین صورت فرد می‌تواند با پرداخت مبلغی مدارک خود را دریافت کند.   در حالت دوم، مدارک فرد در آن دفتر نیست، اما فرد می‌تواند با پرداخت مبلغی و پر کردن یک فرم آدرس محل سکونت خود را اعلام کند تا از طریق پست مدارک مربوطه برای او ارسال شود. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اداره پست دفاتر پستی دفاتر پست خسروی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند

کارگر پاکدست خدماتی شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبررا به صاحبش بازگرداند.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته یکی از کارگران خدماتی شهرداری منطقه ۲ شهرداری زنجان به نام «بهروز اسکندری» در حالی که مشغول جمع‌آوری زباله بود، با یک کیف دستی مواجه شد. این کارگر بلافاصله کیف را از کنار خیابان برداشته و محتویات داخلش را برای پیدا کردن صاحب اصلی‌اش کنترل کرد.

محتویات کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر بوده است.

بر اساس این گزارش، کارگر مذکور بعد از تماس با صاحب کیف گمشده که یکی از اهالی شهر زنجان بود کیف و محتویات آن را به صاحبش بازگرداند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد