Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم مدرسی مدیرکل انتقال خون استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: مردم نوعدوست و خیر استان درشب تاسوعا ۲۳۲، در روز تاسوعا ۵۱۸ و در روز عاشورا ۴۵۷ واحد خون اهدا کردند که این میزان نیپسبت به مدت مشابه پارسال ۲۹ و هشت دهم درصد افزایش داشته است.

وی، سهم اهدا کنندگان مستمر از این میزان را ۶۵۲ واحد خون و تعداد بانوان اهدا کننده خون را هم ۱۴۰ نفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدرسی، سهم اهداکنندگان مستمر در این ایام سوگواری نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲۴ درصد و بانوان هم بیش از ۱۱۵ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به فعالیت پایگاه سیار انتقال خون استان در شهرستان بویین زهرا، گفت: در حال حاضر این پایگاه سیار در روز‌های سه شنبه پذیرای اهدا کنندگان بویین زهرایی است و روزانه ظرفیت پذیرش ۴۰ نفر را دارد.

در حال حاضر فراورده‌های خونی مورد نیاز استان علاوه بر این سامانه، در دو مرکز خونگیری قزوین و تاکستان تهیه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون انتقال خون تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه متفاوت به معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، بانوی آموزگار یزدی مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.
این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: من یک سالی است که در شغل آموزگاری در یکی از مدارس استان یزد مشغول به خدمت شده ام و تصمیم گرفته تا در روز معلم برای قدردانی از یکی از معلمانم که زحمت بسیاری را برای من کشیده و چندی پیش نیز پیگیر برپایی پویش کمک به آزادی زندانیان در مدرسه بود هدیه‌ای متفاوت به وی بدهم تا در خاطر او همیشه به سبزی یادگار بماند، از همین رو مبلغی را در حد توان جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کرده و فیش واریزی به همراه گواهی وصول وجه صادره از این ستاد را به وی اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • هدیه متفاوت به معلم
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی