Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همچون گذشته با تعامل هم‌افزای نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح عزیزمان، همچون زرهی به هم‌بافته و در هم تنیده، سدی پولادین در برابر بد خواهان و کج اندیشان خواهیم بود. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام  روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» در پیامی انتصاب امیر شهرام ایرانی را به عنوان فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برادر ارجمندم امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
نیروی دریایی ارتش که نام و آوازه‌ی بلندش نه تنها مرهون صیانت از قریب به سه هزار کیلومتر مرز دریایی کشور عزیزمان، بلکه به برکت خون طاهر شهیدانی که در سال‌های دفاع مقدس به تأسی از علمدار شهادت و شهامت، مسافر سفینه النجات شدندو غیرتمندی شان به سنگ محک دشمن شناسی سنجیده شد، رقم خورده است.
در سال‌های پس از جنگ تحمیلی نیز آن نیروی سر بلند در پرتو چراغ هدایت ولیامر و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از گذرگاه‌های صعب و موج خیز تحریم و تهدید، با ناخدایی فرماندهانی خداجو وکاردان عبور کرده و تا ساحل سیادت دریایی ایران عزیز در دریا‌های آزاد پیش رفته است.
اعتماد گراسنگ فرمانده فاطمی سرشت مان به جنابعالی برای حراست از این میراث ارزشمند و استمرار روند کاشتن گل آبرو در کویر کمبود‌ها را به جنابعالی تبریک عرض نموده و اطمینان دارم همچون گذشته با تعامل هم‌افزای نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح عزیزمان، همچون زرهی به هم‌بافته و در هم تنیده، سدی پولادین در برابر بد خواهان و کج اندیشان خواهیم بود.
با قدر شناسی از تعامل اثر گذار و خدمات برادر ارجمند امیر دریادار حسین خانزادی در مدت تصدی فرماندهی نداجا، برای جنابعالی که همچون سایر همرزمان شریف تان در نیروی دریایی از چشمه¬ی جوشان عاشورا برخاسته و خروشان و ثابت قدم دل به دریا‌های غیرت زده اید از درگاه خداوندمتعال توفیق روز افزون و سربلندی در آزمون اعتماد، ولی امر مسلمین جهان مسئلت می‌نمایم.     بیشتر بخوانید: امیر سرتیپ آشتیانی: هم‌افزایی با مراکز علمی و پژوهشی اولویت قدرت‌آفرین در وزارت دفاع است
انتهای پیام/ برچسب ها: ارتش موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش موشک پهپاد نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق