Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معین‌الدین سعیدی در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت اظهارداشت: آقای رئیسی! رأی دشمن شکن مردم به شما، رأی به احیای ارزش های ناب انقلاب اسلامی بود و لازم است در وهله اول از شما تشکر کنم که برخلاف رئیس جمهور قبلی، در روزهای ابتدایی کار خود در میان مردم حضور یافتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شما برنامه هایی را ارائه دادید اما درباره روش های کنترل تورم، تثبیت ارزش پول ملی، اشتغال جوانان، بهبود وضعیت محیط زیست و نحوه تأمین مسکن برنامه خود را بسیار جزئی ارائه دادید و لازم است بیشتر در این باره توضیح دهید.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چینش کابینه دولت سیزدهم ایرادات جدی وجود دارد و از ظرفیت بی بدیل بانوان و اهل سنت استفاده نشده است.

سعیدی ادامه داد: کرونا موضوع اول کشور است اما برخی از اظهارنظرهای مسئولان وزارت بهداشت، نمک بر زخم مردم می‌پاشد و در خصوص تولید واکسن هم به وعده ها تاکنون عمل نشده است.

وی گفت: آقای رئیسی شما نماد مبارزه با فساد هستید و باید بگویید که می خواهید با این ساختار فاسد نظام بانکی چه کنید؟ باید از آقازاده ها بترسید چرا که آنان هر مدیر متعهدی را می توانند به ذلت بکشند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر واقعا معتقد به دولت مردمی هستید، باید بدون محافظ در میان مردم حاضر شوید و این حجم از محافظ برای چیست؟

سعیدی اظهارداشت: متأسفانه دیدیم رئیس جمهور سابق دو سال از ولنجک خارج نشد و شما نباید این گونه باشید و باید در میان مردم حضور یابید.

وی افزود: مبنای سیاست ما در عرصه روابط خارجی باید حفظ منافع ملی و رعایت عزت، حکمت و مصلحت باشد و به هیچ وجه نباید به غرب و شرق متکی باشیم.

سعیدی تأکید کرد: دولت سیزدهم باید دولت مستضعفان باشد و فاصله های طبقاتی در استان های مختلف را کاهش دهد. دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که حجم مشکلات نمی تواند در اراده پولادین ملت ما مبنی بر حمایت از ارزش های انقلاب و نظام خللی ایجاد کند.

کد خبر 5285558 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: رای اعتماد به دولت سیزدهم صحن مجلس اهل سنت کابینه سیزدهم سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی رای اعتماد به دولت سیزدهم رای اعتماد کابینه سیزدهم ایالات متحده امریکا جمهوری اسلامی ایران افغانستان محمد باقر قالیباف صحن مجلس آیت الله خامنه ای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خلجی با تأکید بر اینکه از ابتدای دولت مردمی سیزدهم نگاه دولت بر حل مسائل شهری و کمک در این حوزه بوده است، گفت: طی ۲.۵ سال گذشته ناوگان عمومی شهر زنجان با نگاه حمایتی دولت نوسازی شد در حالیکه در ۱۰ سال گذشته چنین کمکی نشده بود و با کار‌های انجام گرفته ۲۴ دستگاه سنگین تحویل شهرداری‌ها شد.

وی افزود: سرانه بودجه شهری از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ برابر با ۳۶۰ درصد افزایش یافته و ۹۴ میلیون متر مربع به فضای سبز شهری اضافه شده که یکی از موفقیت‌های شهرداری‌های استان همین موضوع است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان ادامه داد: بیش از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در شهر‌های استان آسفالت‌ریزی شده است که بیش از ۸۰ درصد آمار متعلق به شهر زنجان بوده و این امر کام مردم شهر را شیرین کرده است.

خلجی به ارزیابی عملکرد شورا‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۱۳ عضو شورای شهر استان در ۲۱ شهر فعالیت می‌کنند در حالیکه در ارزیابی ها، شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان شورای برتر انتخاب شد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات این نهاد در بسیاری از موارد به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر شهر زنجان ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که به همت شهردار و اعضای شورا تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان ادامه داد: طبق ماده ۶۸ قانون شهرداری و شورا باید ۴۰ درصد مجموع درآمد آنها در بخش عمرانی استفاده شود، اما در شهر زنجان ۶۰ درصد بودجه در این محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خلجی با بیان اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان مصوب و اجرا شده است، گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم و در شورای اسلامی شهر زنجان بدون هیچ حاشیه‌ای و وابستگی با تمام قدرت، اقدامات لازم در خصوص مسائل شهری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان