Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین گروه از کاروان ورزشی پارالمپیک به توکیو با استقبال سفیر و کارکنان سفارت کشورمان در ژاپن وارد این کشور شدند.

به گزارش سفارت ایران در ژاپن، اولین گروه از کاروان فرهنگی - ورزشی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران با عنوان " سردار دلها " با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک و متشکل از ۷۴ ورزشکار و همراه در رشته های والیبال نشسته ، بستکتبال با ویلچر ، وزنه برداری ، دوومیدانی ، تیروکمان و کادر اجرایی امروز جمعه شب بوقت محلی وارد فرودگاه ناریتا در توکیو شده و مورد استقبال مرتضی رحمانی موحد سفیر و کارکنان سفارت کشورمان در ژاپن قرارگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاروان ورزشی کشورمان متشکل از ۱۲۹ نفر شامل ۶۲ ورزشکار در رشته های والیبال نشسته ، بسکتبال با ویلچر ، پارا وزنه برداری ، پارا دوچرخه سواری ، پارا تکواندو ، پارا دوومیدانی ، پاراجودو ، پارا تیراندازی با کمان ، پارا تیراندازی و پارا کانو در این دوره از بازیها همراه با دیگر ورزشکاران نود کشور جهان رقابت خواهند نمود.
الباقی اعضا کاروان ورزشی پارالمپیک کشورمان در روزهای آتی تا چهارم شهریور ماه وارد توکیو شده و خود را برای مسابقات این دوره از بازی ها آماده می نمایند.
شانزدهمین دورمسابقات پارالمپیک از تاریخ دوم لغایت چهاردهم شهریورماه جاری ، تحت تدابیر شدید دستورالعملهای مقابله با کرونا و با اجرای مراسم افتتاحیه بدون تماشاگر در تاریخ سه شنبه دوم شهریورماه در توکیو برگزار خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ورزشی پارالمپیک کاروان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • سلگی: رویکرد حمایتی در اعزام گلبال به پارالمپیک داریم
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی