Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@00:14:45 GMT

ستاره‌هاي هاليوودي چقدر دستمزد مي گيرند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۹۴۵۷

خبرگزاری آریا- اگر چه انقلاب دیجیتالی شرایط را به طرز چشمگیری تغییر داده باشد اما دستمزد حقوق ستارگان سینما همچنان بسیار زیاد است و اغلب آنها می‌توانند با پشت سر گذاشتن سینما و همکاری با سامانه‌های نمایش آنلاین، پول بیشتری هم به جیب بزنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ورایتی، دستمزد 20 میلیون دلاری برای نقش‌آفرینی ستاره‌های هالیوودی در یک فیلم از سال 1996 تا کنون به یک استاندارد تبدیل شده است و نخستین بار «جیم کری» برای بازی در فیلم «پسر کابلی» با دریافت چنین رقمی، هالیوود را شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این استاندارد دستمزد برای ستاره های طراز اول سینما در هالیوود همچنان برقرار است و به عنوان مثال «برد پیت» برای فیلم جدید «قطار سریع السیر»، «سندرا بولاک» برای «شهر گمشده D» و «کریس همسورث» برای قسمت جدید فیلم «ثور» چنین رقمی را دریافت کرده است. همچنین «کریس پاین» برای نقش آفرینی در فیلم جدید «سیاه‌چا ها و اژدهایان»، 11.5 میلیون دلار و «رابرت پتینسون» هم برای حضور در فیلم «بتمن»، 3 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.
در چند سال اخیر کمپانی‌ هایی چون نتفلیکس و آمازون دسممزد ستاره های فیلم های تولیدی خود را به طرز چشمگیری افزایش داده اند. به عنوان مثال «دنیل کریگ» برای بازی در دو دنباله فیلم «چاقوکشی» بیش از 100 میلیون دلار دستمزد گرفته است.
«داوین جانسون» که چند سالی است به عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود شناخته می شود نیز برای بازی در فیلم «شماره یک قرمز»، تا 50 میلیون دلار از آمازون دستمزد می گیرد و «لئوناردو دی کاپریو» و «جنیفر لاورنس» هم برای بازی در فیلم «به بالا نگاه نکن» ساخته «آدام مک کی» و محصول نتفلیکس به ترتیب 30 و 25 میلیون دلار دریافت کرده اند.
«تام کروز» یکی از ستاره هایی است که در هم در سینما و از سامانه های نمایش آنلاین بالاترین دستمزدها را دریافت می کند. او از معدود بازیگرانی است که درصدی از فروش یک فیلم در روز نخست اکران یا عرضه را دریافت می کند و همچنین امر موجب شده تا کنون ده ها میلیون دلار از محل فروش فیلم هایی که در آن بازی کرده نیز کسب کند. ستاره 56 ساله هالیوود برای بازی در فیلم «تاپ گان: ماوریک» 13 میلیون دلار دستمرد گرفته اما در صورت موفقیت فیلم در گیشه، این رقم بسیار بیشتر خواهد شد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاره هالیوودی برای بازی در فیلم میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 4-2 این تیم را شکست داد.

در بازی مقابل تیم تحت هدایت یورگن کلوپ، سون هیونگ مین در کنار ریچارلیسون یکی از گل‌های تاتنهام را به ثمر رساند.

ویدیویی از کلوپ توسط تماشاگران حاضر در آنفیلد منتشر شده که نشان می‌دهد مربی آلمانی پس از سوت پایان بازی در میانه میدان به سمت مهاجم کره‌ای می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد. از برخورد این دو با یکدیگر مشخص است که رابط صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند و با روی خوش از یکدیگر استقبال کردند.

کلوپ یکی از طرفداران جدی سون است و قبلا این را در صحبت‌هایش به وضوح اعلام کرده بود. او در نوامبر 2021 به شبکه کره ای کی‌بی‌اس نیوز گفته بود:"یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی من این است که با سون هیونگ مین قرارداد نبستم. او بازیکن بزرگی است."

کلوپ در سال 2013 نتوانست سون را به دورتموند منتقل مند و این ستاره کره‌ای با قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو به بایرلورکوزن رفت.

دیگر خبرها

  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا