Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر نخیلات شادگان مشکل کم‌آبی ندارند و آب برای آنها باز شده است.

وی افزود: کشاورزان فعلاً مشکل قیمت خرید تضمینی خرما دارند که از سوی کمیسیونی در تهران و با عضویت نماینده کشاورزان و وزارت جهاد کشاورزی قیمت پایه اعلام شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با توجه به مشکلات کشاورزان قیمت پایه اعلامی را از سوی این کمیسیون قبول نکردم و برای حل این مشکل با معاون وزیر جهاد کشاورزی صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی تأکید کرد: دنبال حل این مشکل هستم تا قیمت پایه و تضمینی افزایش پیدا کند و در همین راستا نیز فردا جلسه‌ای برای بررسی موضوع نخیلات شادگان (خرمای برداشت شده کشاورزان) برگزار می‌کنم.

کد خبر 5285535

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان کم آبی شادگان نخلستان افزایش قیمت خرما محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا تاسوعا و عاشورا محدودیت های کرونایی بوشهر رسانه هیئت نماز ظهر عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: دولت مردان اگر پیش بینی می‌کنند این آب برای کار کشاورزی کافی نیست، باید راهنمایی کنند که این کشاورز یک محصولی را کشت کند که کمتر به آب نیاز داشته باشد، اما اگر به او قول دادید فلان محصول را کشت کن و نگران آب هم نباش، اگر فردا نتوانستید آب را تأمین کنید چگونه پاسخگو خواهید بود؟!

وی اضافه کرد: آن چیزی که هم مردم و هم مسئولان باهم باید دقت کنیم این است که خداوند می‌فرماید اگر آب‌های شما را کمی پایین‌تر ببریم چه کسی می‌تواند به شما آب گوارا بدهد؟!، یعنی زمانی با ۲۰ متر حفاری به آب شرب دسترسی پیدا می‌کردیم، اما الان باید ده‌ها متر حفاری کنیم تا به آب برسیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به عملیات صادق اظهار کرد: زمانی فیضیه به پا خاسته بود و چند روزی مقاومت کرد و در نهایت طلبه‌ها را دستگیر کردند و بعد زندان، شکنجه و تبعید شدند، اما امروز به برکت نیت خالص و رهبری‌های امام خمینی (ره) و نفس مؤثر رهبر حکیم انقلاب اسلامی دیگر فیضیه تنها نیست و در عالم قیام می‌بینیم و ظلم ستیزی را مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: امروز علیه صهیونیست‌ها اظهار انزجار و نفرت را مشاهده می‌کنیم و اینها نوید است و حجت را بر ما تمام می‌کند و خدا را شاکر هستیم برای این شرایطی که پدید آمده است.

خطیب نماز جمعه قزوین ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی چند سال پیش دو نامه برای جوانان اروپایی و آمریکایی نوشتند و همان جوان‌ها امروز دانشجو و استاد دانشگاه هستند و همان‌ها امروز پای کار مرگ بر اسرائیل و آمریکا ایستاده اند و خوشبختانه در کشور ما دانشگاه‌هایی از جمله دانشگاه امام خمینی (ره) عنوان کردند دانشجویانی که در سرتاسر جهان بدلیل قیام علیه آمریکا و صهیونیست‌ها اخراج می‌شوند، ما پذیرای آنها هستیم و با آغوش باز از آنها استقبال می‌کنیم و از این دانشگاه‌ها تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران دانشجویان قیام کنندگان علیه ظلم آمریکایی و صهیونیستی را فرزندان خود می‌دانند و برایشان دعا می‌کنیم و از آنها حمایت می‌کنیم و آنها را عزیزان در صحنه انقلاب و مقاومت می‌شناسیم.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: خروج آمریکا از برجام برای ما خیلی خوشحالی آورد چرا که از زمانی که آنها از برجام خارج شدند ما نیز گام به گام تعهدات هسته‌ای را کنار گذاشتیم. ما دیگر به آنها متعهد نیستیم و خودمان هستیم که برای مصالح و امنیت و علم و فناوری بهترین تصمیمات را می‌گیریم و امروز نیز در این شرایط قرار داریم.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: در خصوص بیماری‌های خاص و صعب العلاج نیاز هست که خیران ما بیشتر پای کار باشند، دولت هم قدم‌هایی برداشته است و لازم است بیشتر پای کار باشند تا با همکاری همه بخش‌های مردمی و دولتی، بیماران مشکلاتشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد