Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر تنومند روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت تعداد بستری‌ها، مراجعه به آزمایشگاه‌ها و مبتلایان نیز به صورت چشمگیر افزایش داشته است و انتظار می‌رود مردم در چنین شرایطی پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۴۸ نفر در مراکز درمانی مراغه بستری هستند، اضافه کرد: ۱۸ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و حاب تعدادی از آنان وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از ساعت هشت روز گذشته، جمعه تا ساعت هشت امروز ۲۸ نفر با علایم کرونا در مراکز درمانی شهرستان بستری شدند اما تعداد موارد ترخیص شده از بیمارستان‌ها کمتر از این میزان بوده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ادامه داد: ظرفیت بخش کرونای بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان هم که علاوه بر مراغه به شهرستان‌های همجوار هم خدمات می‌دهد، از چند روز قبل تکمیل شده است.

به گزارش ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان‌شرقی نیز پیش از این گفته بود که رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم این استان به ۴۵ درصد کاهش پیدا کرده است و اگر همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود، میزان مرگ و میر و شمار ابتلا به کرونا در استان بیشتر خواهد شد.

اکنون روزانه بیش از یکهزار ابتلا به کرونا در استان گزارش می‌شود و تعداد بستری‌های بیماران کرونایی در بخش‌های درمانی استان از یکهزار و ۵۰۰  نفر گذشته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه مراغه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مراغه ویروس کرونا مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید