Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قاسمی می‌تواند نیاز مردم را حوزه های مسکن و زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی و ریلی جامه عمل بپوشاند.

به گزارش برنا؛ اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه‌های ارایه شده توسط رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به ویژه در بخش مسکن، اعلام کرد: یکی از وزرای دقیق و موردتوجه در کابینه دولت سیزدهم اقای رستم قاسمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دارای تجارب مهم سازندگی در عرصه ملی و بین‌المللی در تمامی حوزه‌های مرتبط با وزارتخانه راه و شهرسازی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظر نمایندگان مجلس و به ویژه کمیسیون عمران در خصوص برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مثبت است.

شاکری تصریح کرد: برنامه‌های ارایه شده توسط رستم قاسمی برنامه‌های قابل قبولی است که انجام آنها با تلفیق یکسری از اقدامات و طبق زمانبندی میسر است.  آقای قاسمی می‌تواند نیاز مردم را هم در حوزه مسکن که بسیار مورد توجه رییس‌جمهوری است و هم در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی و ریلی جامه عمل بپوشانند.

شاکری در پاسخ به این پرسش که برنامه ارایه شده توسط وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم برای مستاجران و ساماندهی بازار اجاره تا چه میزان قابل تحقق است، گفت: الزام تمامی بانک‌ها برای تخصیص ۲۰ درصد اعتبارات به بخش مسکن و همچنین تشکیل صندوق مسکن که در قانون پیشنهاد شده است می‌تواند در کنار هم در تجهیز منابع به وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم کمک کند تا ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی محقق شود.

وی استفاده از بازار سرمایه و دیگر روش‌های تامین مالی را از دیگر راهکارها برای خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: تمامی راهکارهای مدنظر برای خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه در برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم مطرح شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای دولت راه و شهرسازی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مسکن حمل و نقل قانون وزیر راه و شهرسازی سرمایه جامعه وزارت راه و شهرسازی رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی کمیسیون عمران دولت سیزدهم رستم قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است