Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@04:25:56 GMT

دروازه مقاومت در ورودی شهر آمل احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۰۳۲۲

دروازه مقاومت در ورودی شهر آمل احداث می‌شود

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، سردار عبدالله ملکی در جلسه هیئت امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: ستاد گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در دستور کار قرار گرفت و مناسبت‌ها در قالب هفته‌شمار تدوین شد و این جلسه با محور گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و حماسه اسلامی ششم بهمن آمل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان شعار گرامی‌داشت ستاد چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس را «ما مقتدریم» اعلام کرد و با بیان اینکه این ستاد دارای ۱۳ کمیته است و برای هر کمیته شرح وظایفی پیش‌بینی شده است، کمیته‌ نیروهای مسلح، ایثارگران، فرهنگی و اطلاع‌رسانی، ورزش و جوانان، بانوان، کودک و نوجوان و نظارت و بازرسی را از آن جمله عنوان کرد.

ملکی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی نسبت به اربعینی شدن برنامه‌ها تأکید کرد و تکریم از۵۰ هزار رزمنده، پیشکسوت، آزاده و جانباز را در ۳۱ شهریور و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در جوار مزار شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از جمله برنامه‌ها اعلام کرد.

وی ساخت پل شهدای غواص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و تسریع در ساخت زیرگذر را از مطالبات این اداره‌ کل از وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد و پیگیری آن را در دولت جدید از اولویت‌ها دانست.

ملکی، خواستار توجه ویژه شهرداری ساری به ساخت پارک پایداری واقع در عرصه مازندران در گذر تاریخ شد و افزود: همچنین ساخت المان تاریخی شهرستان‌ها در این مرکز در دستور کار قرار دارد.

وی از تدوین کتاب مازندران در گذر تاریخ خبر داد و ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را یکی از مهم‌ترین خدمت‌ها عنوان کرد و ضمن قدردانی از سپاه کربلا و بسیج سازندگی که در این راستا پای کار آمدند خواستار همکاری دیگر سازمانها و نهادها شد.

ملکی با بیان اینکه تدوین کتاب نقش روحانیت در دفاع مقدس در دستور کار ستاد تدوین است از تدوین کتاب نقش آیت الله هادی روحانی در دفاع مقدس خبر داد.

وی با اشاره به اینکه آمل تنها شهری است که نام آن در وصیت‌نامه حضرت امام (ره) آمده است، افزود: برای زنده نگه داشتن مقاومت شهر هزار سنگر آمل باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

این مسئول با بیان اینکه چهلمین سالگرد حماسه اسلامی آمل را در پیش داریم، عنوان کرد: ایجاد دروازه مقاومت در ورودی آمل در دستور کار است و باید با همکاری و همدلی هفته دفاع مقدس را باشکوه و گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل را در سطح ملی برگزار کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان اشرف غنی رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان پرویز کردوانی آمل مازندران محرم افغانستان اشرف غنی رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان پرویز کردوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد