Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

یکی از اتفاقات جنجالی چند روز اخیر فوتبال ایران مربوط به خبر تصادف شدید رضا کرمانشاهی، داور باتجربه فوتبال ایران بود که سابقه قضاوت در دربی را نیز دارد.

کرمانشاهی که بعد از این تصادف جراحت شدیدی را پشت سر گذاشته، اکنون در خانه بستری است و مراحل درمانی خود را با توجه به خطرات ناشی از بستری شدن در بیمارستان در شرایط کرونا دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره وضعیت خود بعد از این تصادف می‌گوید: خدا را شکر شرایطم بهتر است و نیاز به کمی زمان دارم تا بتوانم کمی بهبودی نسبی را پیدا کنم. با این حال شرایط بد نیست و شکر خدا خوب هستم و از تمام کسانی که طی این مدت جویای حالم بودند ولی نتوانستم پاسخ آنها را بدهم تشکر می‌کنم. 

وی درباره اینکه چرا اکنون در خانه بستری شده و آیا جراحت او برطرف و درمان شده گفت: به دلیل اینکه شرایط حاد بود و کرونا زیاد شده، پزشکان تشخیص دادند که مرا از بیمارستان مرخص کنند. برای تمام هموطنان عزیزم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هیچکس راهی بیمارستان نشود و برای کادر درمان نیز بهترین آرزوها را دارم که در این شرایط سخت از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند. 

کرمانشاهی در توضیح جراحاتی که در این تصادف متوجه وی شده گفت: دست راستم، پای چپم و پشت سرم آسیب جدی دیده است و فکر می‌کنم حالا حالاها کار دارم تا به سلامتی کامل برسم.

طی روزهای اخیر و بعد از این تصادف شایعات زیادی درباره آن شکل گرفت و گفته می‌شود این اتفاق عمدی و مربوط به قضاوت وی در دربی و عملکردی که داشته بوده است:  نه، چنین چیزی نیست. من عرض خیابان را طی می‌کردم و آن سمت خیابان رفتم تا وسیله‌ای تهیه کنم. در محرم این دودها هست که از ماشین بیرون می‌آید و نمی‌دانم چه چیزی است، یک دفعه یک دود عجیبی آمد من هم پشت ماشین‌ها در حال حرکت بودم و فکر نمی‌کردم کسی در این دود رانندگی کند که متاسفانه ماشین با من برخورد کرد و آن اتفاق افتاد. با این حال قطعا عمدی نبود و راننده آن خودرو مرا ندید. همان‌طور که گفتم حالم بهتر است و باید استراحت کنم تا به بهبودی برسم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه رضا کرمانشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده

به گزارش ورزش سه در شرایطی که بازی دو تیم بالای جدولی پرسپولیس و سپاهان در نیمه دوم بسیار پربرخورد و نزدیک پیش می‌آمد و موقعیت گلی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد علیرضا بیرانوند سعی کرد تا با اخراج یک بازیکن از تیم حریف تعادل را بهم بزند.
دقیقه 60 مسابقه و با سانتر رضا شکاری و سپس ضربه سر رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و علیرضا بیرانوند به هوا برخاستند که بیرو توپ را جمع کرد و برخودی بین دو بازیکن به وجود آمد.

این برخورد دقایق کوتاهی بعد از دریاافت اخطار فرشاد احمدزاده رخ داد و گلر ملی پوش سرخ‌ها سعی داشت با غلتیدن روی زمین و گرفتن سرش نشان دهد احمدزاده روی هوا به او آرنج زده واینطوری داور مسابقه را برای دادن کارت زرد دوم به این بازیکن مجاب کند اما حیدری از ابتدا تصمیمش را گرفته بود.

در عین حال احمدزاده خیلی زود اعلام کرد هیچ برخوردی با بیرانوند نداشته اما مشخص بود که کاملا ترسیده است. با این حال احمدزاده وقتی مطمئن شد کارت زرد دوم را نخواهد گرفت از صحنه دور شد و در شرایطی که لبخند تلخی داشت که به تلاش بیرانوند برای اخراج شدنش پوزخند می‌زد.

جالب اینکه بعد از این برخورد هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس هم به داور معترض نشدند و بیرانوند هم بعد از لحظاتی از جایش بلند شد و به بازی ادامه داد.

در مرور تصویر آهسته این برخورد مشخص بود که دست احمدزاده به شانه و حتی سر بیرانوند برخود داشته اما این بخورد آنقدر شدت نداشته که داور را برای جریمه کردن بازیکن سپاهان مجاب کند.

دیگر خبرها

  • روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم
  • (ویدئو) روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال