Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@21:29:39 GMT

چگونه خسارت ناشی از قطعی برق را بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۰۵۷۱

چگونه خسارت ناشی از قطعی برق را بگیریم؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عبدالامیر یاقوتی مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر، اظهار کرد: به دلیل قطعی و نوسان برقی که هفته های گذشته در برخی شهرهای کشور داشتیم، ممکن است تعدادی لوازم خانگی دچار خرابی یا سوختگی شده باشند که شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برای جبران این خسارت ها تدبیری اندیشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشترکانی که لوازم برقی خانگی آنها به دلیل نوسان برق دچار مشکل شده است، با مراجعه به سایت bime.tavanir.org.ir می توانند اقدام به اعلام خسارت و دریافت مبلغ کنند.

مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر بیان کرد: البته این فرآیند بایدها و نبایدهایی دارد یعنی اینکه یک فرد ممکن است اعلام خسارت کرده باشد اما کارشناسان شرکت توانیر خرابی دستگاه برقی را ناشی از نوسان یا قطعی برق منزل ندانند.

یاقوتی ادامه داد: کارشناسان شرکت توانیر برای تعیین خسارت وارد شده ابتدا مشاهده می کنند که در زمان خرابی لوازم برقی، آیا خطوط برقی آن ساختمان دچار نوسان یا قطعی برق دچار مشکل شده بوده یا خیر و در صورتی که در آن زمان هیچ اختلال برقی رخ نداده باشد، هیچ خسارتی به فرد واریز نمی شود.

وی تصریح کرد: به هر حال مشترکان در فرآیند تعیین خسارت اقدام به معرفی حساب بانکی خود و شماره شبای کارت بانکی خود می کنند و در صورت تایید کارشناسان، مبلغ به حساب آنها واریز می شود.

پربیننده ترین قیمت تیگو ۵ مدیران خودرو + جدول پراید ۱۴۹میلیون شد/ قیمت ساینا، کوییک و تیبا + جدول پراید ۱۴۹میلیون شد/ قیمت ساینا، کوییک و تیبا + جدول ارزان ترین موبایل های سامسونگ +قیمت قیمت روز خودروهای شاسی بلند + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قطعی برق شرکت توانیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱

شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول