Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: انقلابی‌ترین برنامه دولت سیزدهم اصلاح اساسی ساختار بودجه بر مبنای مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی و متکی به درون کشور است که در برنامه اقتصادی کابینه جدید مورد توجه جدی قرار گرفته است. - اخبار استانها -

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره شاخصه‌های مهم دولت سیزدهم از نظر نمایندگان مجلس اظهار داشت: انقلابی‌ترین برنامه دولت سیزدهم اصلاح اساسی ساختار بودجه بر مبنای مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی و متکی به درون کشور است که در برنامه اقتصادی کابینه جدید مورد توجه جدی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه به اقتصاد درون‌زا و اقتصاد مقاومتی را از شاخصه‌های دیگر برنامه‌های دولت سیزدهم دانست و اضافه کرد: با وجود تذکرهای فراوانی که در دولت قبل به وزرای اقتصادی دادیم، بالاخره در دولت سیزدهم شاهد توجه جدی به موضوع صادرات به کشورهای همسایه هستیم و اگر این مهم تحقق پیدا کند، به جرأت می‌توان گفت که تحریم‌های نفتی و غیرنفتی مستکبران بی‌اثر خواهد شد.

رحمانی ادامه داد: فسادستیزی و مردمی بودن 2 شاخصه مهم کابینه رئیسی در دولت سیزدهم هستند و این 2 شاخصه نمایندگان مردم را در جهت حمایت از برنامه‌های دولت مردمی و پایان دادن به مشکلات ریشه‌ای مدیریت کشور امیدوار کرده است.

وی با اشاره به سابقه آیت‌الله رئیسی در دستگاه قضائی یادآور شد: به دلیل همین سابقه روشن ایشان در قوه قضائیه و به ویژه سازمان بازرسی کشور برنامه ایشان در حوزه پیشگیری از فساد اداری و تشکیلاتی بسیار دقیق و عملیاتی است و با توجه به معرفی نیروهای با سابقه مدیریت جهادی در پست‌های مختلف انتظار داریم که مطالبه تاریخی ملت ما در مبارزه با فساد و بی‌عدالتی در این دوره به سرانجام مثبتی برسد.

جلسات مجلس برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی 2 شیفته شدرئیسی در مجلس: در معرفی وزرای پیشنهادی فشاری نبود/ عبور از شرایط فعلی در انتخاب‌ها مدنظر استانتظارات مجلس از وزرای اقتصادی دولت سیزدهم/ حاجی دلیگانی: تیم اقتصادی دولت هر چه سریعتر باید تشکیل شود

دولت جدید به بورس و بازار مسکن سروسامان دهد

نماینده مردم تاکستان در مجلس نگاه کابینه دولت جدید در نگاه به ظرفیت‌های استان‌ها و شهرستان‌ها را ارزشمند دانست و تصریح کرد: یکی از مطالبات کهنه ما از دولت‌های پیشین به ویژه دولت دوازدهم اعطای اختیارات کامل به استان‌ها برای راهبری اقتصادی هر سرزمین بر مبنای توانمندی‌های اقتصادی بومی و محلی بود که خوشبختانه این خواسته بحق نمایندگان مردم در دولت سیزدهم مورد تأکید قرار گرفته است.

رحمانی افزود: در همین راستا ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در استان‌ها از جمله خواسته‌ها و مطالبات مهم ما از تیم اقتصادی جدید دولت است که امیدواریم با توجه به شرایط عالی شهرستان تاکستان در کریدور تجاری شمال به جنوب و شمال به شرق کشور اجرای طرح ایجاد منطقه ویژه تاکستان جزو اهم برنامه‌های دولت جدید در استان قزوین قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در نهایت مجلس یازدهم از دولت سیزدهم توقعاتی دارد که مهمترین آن سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور در حوزه‌های مهمی مانند بازار سرمایه (بورس) و بازار مسکن است؛ چرا که در حوزه بازار سرمایه با بی‌تدبیری دولت قبلی شاهد غارت اموال عمومی بودیم و در زمینه بازار مسکن هم بزرگ‌ترین کم‌کاری تاریخ انقلاب اسلامی در حوزه تولید مسکن را شاهد بودیم.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس استانداری قزوین اقتصاد مقاومتی مجلس استانداری قزوین اقتصاد مقاومتی دولت سیزدهم استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر آدینه در جمع مردم سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، تاکید کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه رفع چالش‌های اقتصادی کشور، تلاش دارد، افزود: دولت یکی از راهکارهای جدی جهش تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور را توجه جدی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال و جهش تولید دوری از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است، تاکید کرد: دولت تلاش دارد راهکار رفع مشکلات اقتصادی را عملی سازد.

حسینی از فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبر داد و گفت: دولت سیزدهم به دنبال به کارگیری ظرفیت این نوع شرکت‌ها در زمینه جهش تولید و کاهش هزینه تولید است از سوی دیگر حضور دانش بنیان‌ها در رویدادهای مختلف ملی و فراملی می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی را برای کشورمان فراهم سازد.

وی از افزایش ۵۷ درصدی حقوق و ارتقای رفاه کارگران به عنوان دستاورد دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم به دنبال کاهش مشکلات قشر کارگر است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: یکی دیگر از راهبردهای دولت سیزدهم ارتقای کیفیت تولید داخلی برای به دست آوردن بازارهای صادراتی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 6089149

دیگر خبرها

  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان