Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین استاندار فارس در ستاد استانی کرونا با بیان اینکه منع تردد بین استانی تا ۵ شهریورماه ادامه دارد، گفت: نظارت‌ها در این امر جدی است و تاکنون بیش از ۱۷۱ هزار خودرو متخلف از مبادی استان فارس برگشت داده شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شیراز ، عبدالرضا قاسم‌پور بعدازظهر امروز در ارتباط مجازی با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت نظارت‌ها بر اعمال محدودیت‌ها در استان فارس اظهار داشت: با تشدید شرایط شیوع بیماری کرونا و اعلام محدودیت‌های جدید از سوی ستاد ملی در استان فارس نیز این محدودیت‌ها اعلام و به دقت اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی و بازرسی در این دوره از محدودیت‌ها تشدید شد، گفت: اصناف از جمله قشری هستند که از ابتدای شیوع کرونا مشمول محدودیت‌ها شدند و همکاری خوبی نیز با مصوبات استانی و ملی داشتند با این حال عده‌ای نیز از مصوبات تخلف کردند که با آنها به صورت اخطار و پلمب برخورد شده است. 

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز در مجموع 913716 بازدید از اصناف صورت گرفته است، افزود: حاصل این بازدیدها 34 هزار و 679 اخطار و 10 هزار و 350 پلمب بوده است. 

قاسم‌پور با اشاره به اینکه منع تردد بین استانی تا 5 شهریورماه ادامه دارد از اجرای جدی این مصوبه در استان فارس خبر داد و بیان کرد: در بازه زمانی ذکر شده برای خودروهای شخصی متخلف 345 هزار و 926 مورد تذکر لسانی، 171 هزار و 59 مورد برگشت به مبدا و 566 هزار و 154 مورد جریمه اعمال شده است. 

برگشت 2600 خودرو از ورودی جاده‌های مازندران به مبداورود به مازندران اکیدا ممنوع / 4 هزار خودرو از ورودی‌های شمال به مبدا برگشت داده شد

وی با بیان اینکه در این میان ادارات و سازمان‌ها نیز زیر ذره بین هستند تا از محدودیت‌های ذکر شده تخلفی صورت نگیرد، عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا 30 مردادماه 889 مورد بازدید از ادارات توسط بازرسان صورت گرفته که منجر به 210 تذکر کتبی شده و 7 مدیر نیز به هیئت تخلفات اداری معرفی شدند. 

قاسم‌پور با اشاره به تفکیک اجرای محدودیت‌ها از 25 تا 30 مردادماه گفت: در روز 25 مردادماه 22 مورد پلمب اصناف و 350 مورد برگشت خودرو را داشته‌ایم که این میزان در روز 26 به 71 مورد  پلمب و 608 مورد برگشت خودرو رسیده است. 

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در روز 27 مردادماه پلمب به 94 مورد و برگشت خودرو به 855 مورد رسید که این امر در روز 28 مردادماه به 63 پلمب و 1308 مورد برگشت خودرو رسید. 

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در روزهای آخر بیان کرد: در روز 29 مردادماه تعداد پلمب‌ها به 9 مورد و تعداد برگشت خودرو به هزار و 92 مورد کاهش یافت است همچنین این رقم در امروز نیز روندی کاهشی را نشان می‌دهد به گونه‌ای که 8 مورد پلمب و 956 مورد برگشت خودرو تاکنون ثبت شده است. 

پلمب اصناف و برگشت خودروهای شخصی متخلف از 25 تا 30 مردادماه به تفکیک روز و مقایسه آمارها نشان از افزایش نظارت‌ها دارد و در روزهای آخر نیز همراهی مردم بیشتر شده است. 

انتهای پیام/424 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان فارس محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند

حسن جعفری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند