Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی درخصوص محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آقای اسماعیلی در کمیسیون کشاورزی حضور پیدا کرد و با توجه به شنیدن و بررسی دیدگاه‌های ایشان، به این نتیجه رسیدم که اهداف و نظرات ایشان خوب و تقریباً قابل قبول است.

نماینده مردم جیرفت در مجلس افزود: هر چه می‌گذرد و ایشان در کمیسیون‌های مختلف شرکت می‌کنند و با نمایندگان در مورد برنامه‌هایشان صحبت می‌کنند، نظرات نسبت به ایشان مثبت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید دید که کمیسیون تخصصی مربوط به وزارتخانه ایشان چه نظری دارند و آن را هم نیز لحاظ کرد.

اعظمی با اشاره به احتمال رای آوردن آقای اسماعیلی در روز رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی گفت: تشریح برنامه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان توسط وزیر پیشنهادی در آن روز تاثیر بالایی در رای همکاران من دارد. در هر صورت نظر کمیسیون ما البته به عنوان یک کمیسیون غیرتخصصی در این حوزه، نسبتاً به ایشان و برنامه‌هایشان مثبت بود

آزادیخواه: وزیر پیشنهادی ارشاد به ظرفیت عرصه فرهنگ و هنر توجه دارد

 سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اسماعیلی را فردی فرهنگی و جنگنده و برنامه محور است.

احد آزادی خواه روز شنبه در خصوص محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اسماعیلی را فردی فرهنگی و جنگنده و برنامه محور است.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: بنده در ابتدا نسبت به آقای اسماعیلی و برنامه‌هایشان نقد داشتم، اما بعد از توضیحات ایشان احساس می‌کنم توانسته اهداف بسیار مدون، هماهنگ و جامعی را در این حوزه تنظیم و فراهم کند و می‌تواند بعد از تصدی این پست، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به سرانجامی بهتر از حال برساند.

آزادی‌خواه با اشاره به برنامه‌های آقای اسماعیلی تصریح کرد: برنامه محوری یکی از نقاط مثبت ایشان است و اینکه به ظرفیت عرصه فرهنگ و هنر توجه دارد که این نیز یک ظرفیت خوب است. در واقع برنامه‌های آقای اسماعیلی رویکرد قالب‌دار و دینی نسبت به عرصه هنر دارد که این نیز یک ظرفیت خوب و شایسته است.

این نماینده استان همدان با اشاره به احتمال تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط آقای اسماعیلی گفت: با توجه به برنامه‌های ارائه شده، نظر بنده راجع به ایشان مثبت است/ ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون ها برنامه وزیر پیشنهادی ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی آقای اسماعیلی وزیر پیشنهادی اسلامی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود. او متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ‌التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • خلیج فارس تا ابدخلیج فارس خواهد بود/یکی ازمهم‌ترین حوزه‌های تمدنی
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم