Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پیامی تاکید کرد: صنعت دفاعی کشور به قدرت بازدارنده در تراز نظام و به نقطه مطلوب و اثرگذار در معادلات نظامی و سیاسی در سطح منطقه و فرامنطقه تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در متن پیام  امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» به مناسبت روز صنعت دفاعی آمده است: فرارسیدن ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی را به جناب عالی، مسئولان و آحاد کارکنان پرتلاش و ولایتمدار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سایر فعالان عرصه صنعت دفاعی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید پیشرفت صنعت و توان دفاعی کشور با قطع هر نوع وابستگی و با استقلال کامل مرهون مجاهدت و تلاش بی وقفه جوانان متخصص و متعهد این مرز و بوم است که با تأسی از فرهنگ متعالی اسلام و آموزه‌های مکتب عاشورا و با تکیه بر اصل «ما می‌توانیم» و با خودباوری موجبات خودکفایی کشورمان را دستیابی به قله‌های رفیع دانش، پیشرفت و فناوری‌ها و سامانه‌های دفاعی به‌روز و در تراز مقتضیات مقابله با تهدیدات فراروی انقلاب و نظام اسلامی فراهم نموده و توانسته به قدرت بازدارنده در تراز نظام تبدیل شود و به نقطه مطلوب و اثرگذار در معادلات نظامی و سیاسی در سطح منطقه و فرامنطقه دست یابد.

امیر سیاری در پیام خود آورده است: ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه صنعت دفاعی کشور، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم./ ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صنعت دفاعی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • دریادار سیاری: تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس