Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا گفت: از آقای باغگلی خواهش می کنم کنار بکشند و در وزارت آموزش و پرورش جایگاهی برای ایشان متصور نیست.

به گزارش برنا، سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مخالفت با وزیر آموزش و پرورش گفت: از آقای رئیسی صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.آقای رئیسی اگر نمایندگان مردم ایران دغدغه دادند این دغدغه به این دلیل است که وزارتخانه را به ناجی بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مخالفتی می کنیم به دلیل جوان بودن آقای باغگلی نیست. اگر با وزیری مخالفت می کنیم، دوست داریم بهترین ها برای مردم اتفاق بیفتند و مردم این فرصت را آخرین فرصت خود می دانند.

وی افزود: ما مخالفتی با وزیر جوان نداریم و نسبت به این امر افتخار می کنیم. ۵٠ میلیون نفر خانواده آموزش و پرورش است که ٢ میلیون فرهیخته و ١۵ میلیون دانش آموز را شامل می شود. ۵٠ میلیون نفر چشمشان به ابن جایگاه است و باید برای فرهنگ و آموزش کشور جایگاه ویژه مطرح شود. ما فردی که آموزش ندیده بود را به جبهه و جنگ نمی فرستادیم و در مقابل نیز می توان از آدم های پخته تری برای این وزارتخانه استفاده کرد.

دلخوش تصریح کرد: آقای باغگلی باید توجه داشته باشد که وقتی افراد پخته در این جایگاه وجود دارند، اگر از بیرون از این تشکیلات به فردی رای بدهیم توهین است. تا جایی که عمر دارم مهدکودک ها را مردها اداره نمی کردند. اگر می خواهیم وزیری برای آموزش و پرورش انتخاب کنیم باید سابقه کاری او را نگاه کنیم که حداقل 10 الی 15 سال سابقه کاری داشته باشد. درباره مطالبات فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش تاکنون هیچ توفیقی نداشته است و آقای باغگلی نیز نمی تواند در خصوص زندگی فرهنگیان کاری انجام بدهد.

وی افزود: آقای باغگلی سابقه یک روز مدیریت در دستگاه مدیریتی و دولتی ندارد. در شرایط فعلی در آموزش و پرورش، ایشان  نمی تواند یک مدیر مدرسه هم باشد. از آقای باغگلی خواهش می کنم کنار بکشند و در وزارت آموزش و پرورش جایگاهی برای ایشان متصور نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم وزیر آموزش و پرورش مردم ایران وزارتخانه آموزش و پرورش دانش آموز جنگ وزارت آموزش و پرورش مدرسه رای اعتماد باغگلی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم