Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمودی سرپرست بنیاد مسکن مراوه تپه از نوسازی هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی روستایی خبر داد و افزود: در سال گذشته ۵۵۰ واحدمسکونی ویژه محرومین با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان، ۲۱۰ واحد در قالب بازسازی حوادث با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و ۵۴۰ واحد در قالب طرح ویژه نوسازی مسکن روستایی با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در روستا‌های شهرستان احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در سالجاری نیز ۴۵ میلیارد تومان برای احداث ۴۵۰ واحد مسکونی روستایی تامین اعتبار شده است که با توجه به معرفی ۴۰۰ متقاضی ساخت مسکن به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات در ۲ ماه گذشته، پیش بینی می‌شود این عدد افزایش یابد.

محمودی با بیان اینکه مراوه تپه با سکونت بیش از ۵۱ هزار نفر در روستا‌ها بیشترین جمعیت روستایی استان را دارد، ادامه داد: ۸۴ درصد جمعیت مراوه تپه در ۹۸ روستا و در ۱۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی سکونت دارند که از این تعداد ۸۵۰۰ واحد آن کم دوام و بی دوام است و نوسازی آن همت مالکان را میطلبد.

او گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار خانه روستایی در مراوه تپه با همت بنیادمسکن شهرستان مقاوم سازی شده است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن روستایی بنیاد مسکن میلیارد تومان واحد مسکونی مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار