Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری "هاوار" امروز شنبه گزارش داد، پنج سرباز ترکیه و سه نیروی مسلح مورد حمایت این کشور در سلسله عملیات نیروهای آزادسازی عفرین در شهرستان عفرین و حومه شمالی حلب کشته شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از این خبرگزاری، نیروهای آزادسازی عفرین در بیانیه‌ای نتایج عملیات خود علیه اشغالگران را اعلام و تصریح کردند: ارتش اشغالگر ترکیه و مزدورانش اخیرا بر شدت حملات‌شان در منطقه افزودند و در واکنش به تنش و در چارچوب حق قانونی دفاع از خود نیروهای ما چندین عملیات را در برهه زمانی از ۱۴ اوت تا ۱۹ اوت انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق این بیانیه، در ۱۴ اوت یک نیروی مسلح در شهرک مارع در عملیات تک‌تیرانداز کشته شده در همان روز یک مسلح دیگر کشته و سه تن دیگر در عملیاتی در روستای کجبرین در اعزاز زخمی شدند.

براساس این بیانیه، ۱۵ اوت نیروهای آزادسازی عفرین عملیاتی را با سلاح‌های سنگین علیه پایگاه ارتش ترکیه در  روستای کفر خوشه در اعزاز انجام دادند که طی آن تعدادی کشته و زخمی شدند. در ۱۶ اوت نیز یک فرد مسلح کشته و یک دستگاه موتورسیکلت در عملیات علیه افراد مسلح در شهر جندریسه منهدم شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ۱۹ اوت جاری نیروهای آزادسازی عفرین عملیاتی علیه یک خودروی حامل نیروهای ترکیه در روستای کوبلیه در عفرین انجام دادند که منجر به انهدام خودرو شد و بعد از عملیات نیروها به خودرویی دیگر را که برای انتقال کشته‌ها و زخمی‌های ارتش ترکیه آمده بود، حمله کردند که این عملیات نیز منجر به انهدام خودرو شد. در نتیجه این عملیات پنج سرباز ترکیه کشته شدند در حالی‌که تعداد زخمی‌ها مشخص نیست.

در پایان این بیانیه آمده است: پنج سرباز و سه مزدور کشته و سه مزدور دیگر در این عملیات‌ زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عفرین سوریه نیروهای ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند