Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه ایران از لحاظ صنعت فولاد در جایگاه بالایی قرار دارد و کارخانجات بسیاری در حال فعالیت در سراسر کشور می‌باشند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آهن ملل، شرکت‌های مختلفی نمایندگی محصولات فولادی در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در حوزه تولید محصولات فولادی در ایران فعالیت دارند. یکی از شرکت‌های معتبر که کلیه محصولات فولادی را در بازار عرضه می‌کند، شرکت آهن ملل اصفهان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت آهن ملل اصفهان با مدیریت مهندس مسعود قائدی از سابقه‌ای طولانی در زمینه تأمین آهن‌آلات پروژه‌های صنعتی و عمرانی در کمترین زمان برخوردار است. این شرکت به دلیل رابطه مستقیم و بدون واسطه با کارخانه‌های فولادی ایران، قادر است محصولات فولادی را با مناسب ‌ترین قیمت به خریداران عزیز خود عرضه دارد.
شرکت آهن ملل اصفهان، مفتخر است که آهن‌آلات پروژه‌های مختلف پروژه آزاد راه تهران شمال (میلگرد)، خط لوله گازی ایران ترکمنستان (میلگرد و لوله)، ایستگاه‌های گازی ایران و عراق (میلگرد، ورق و لوله)، سازمان عمران شهرداری‌های ایران، کلیه مقاطع فولادی آموزش و پرورش استان فارس، کلیه مقاطع فولادی اداره آبفا استان فارس، شهرداری اصفهان، تأمین میلگرد دفتر ریاست جمهوری، پتروشیمی و پالایشگاه اصفهان، تأمین کلیه مقاطع فولادی فاز ۲۱ وزارت نفت زیر را تأمین کرده و رضایت مشتریان را جلب کرده است.
همانطور که پیش از این اشاره کردیم، شرکت آهن ملل اصفهان کلیه محصولات فولادی پروژه‌های صنعتی و عمرانی را تامین و با مناسبترین قیمت بازار به مشتریان عزیز عرضه می‌دارد. در ادامه به برخی محصولاتی مانند میلگرد ساده و آجدار، تیرآهن، انواع ورق فولادی، انواع لوله فولادی، قوطی پروفیل، نبشی ناودانی و سپری، محصولات مفتولی و شمش فولادی که توسط شرکت آهن ملل تامین و عرضه می‌شود، اشاره خواهیم کرد.

تامین و عرضه مستقیم انواع مقاطع تیرآهن

همواره و به صورت روزانه قیمت تیرآهن کارخانه‌های مختلف در جداول لیست قیمت موجود در صفحه قیمت تیرآهن شرکت آهن ملل اصفهان، به صورت لحظه‌ای و بلافاصله بعد از اعلام از سمت دفتر فروش کارخانه منتشر و بروزرسانی می‌شود. 
توجه داشته باشید که قبل از خرید انواع تیرآهن، دریافت تاییدیه جدیدترین قیمت از واحد فروش شرکت آهن ملل اصفهان الزامی می‌باشد. مجموعه آهن ملل انواع تیرآهن را بصورت مستقیم از درب کارخانه اصفهان به شهرهای بزرگی چون مشهد و تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال می‌کند.

تیرآهن ذوب آهن از تیرآهن‌های با کیفیت محسوب می‌شود.  تیرآهن ۱۴ و ۱۶ ذوب تیرآهن از سایزهای پرمصرف در صنعت می‌باشد. عرضه تیرآهن به صورت کیلویی و شاخه‌ای است.
برای به دست آوردن وزن تیرآهن ذوب آهن، از طریق منو در سایت آهن ملل، وزن آهن و میلگرد را انتخاب نمایید و به صفحه مورد نظر رفته و وزن تیرآهن را مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید از طریق کارشناسان فروش آهن ملل اطلاعات کاملی از محصول مورد نظر دریافت نمایید.
تیرآهن فایکو، تیرآهن شاهین بناب، تیرآهن آریان فولاد، تیرآهن ظفر بناب، تیرآهن جهان فولاد غرب، تیرآهن احرامیان، تیرآهن ناب تبریز، تیرآهن پروفیل ماهان و تیرآهن کوثر اهواز از کارخانه‌های معتبر می‌باشند.
قیمت تیرآهن کارخانه‌های مختلف به دلیل تفاوت در کیفیت و هزینه تولیدی متفاوت می‌باشد. شرکت آهن ملل به دلیل مراودات مالی بالا با این کارخانه‌ها و حذف واسطه‌ها، ارائه‌کننده بهترین و مناسب‌ترین قیمت در بازار می‌باشد.

فروش و عرضه انواع قوطی آهن و پروفیل فولادی

شرکت آهن ملل، کلیه مقاطع قوطی و پروفیل را به فروش‌ می‌رساند. قیمت قوطی آهن و پروفیل کارخانه‌های مختلف در جداول قیمت سایت این شرکت آورده شده است. شما عزیزان‌ می‌توانید با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها را به صورت روزانه بررسی نمایید و برای خرید و یا مشاوره تخصصی با کارشناسان بخش فروش آهن ملل تماس حاصل فرمایید.

کاربرد زیاد قوطی پروفیل باعث شده که بخش زیادی از هزینه ی ساخت سازه‌ها و پروژه‌ها به قیمت قوطی و پروفیل بستگی داشته باشد. انتخاب پروفیل مناسب یکی از فاکتورهای مهم برای بهینه سازی اجرای سازه‌ می‌باشد.
شرکت آهن ملل اصفهان، ارائه کننده بهترین قیمت قوطی پروفیل در بازار می‌باشد. می‌توانید برای بررسی روزانه قیمت‌ها از یک کانال و یا مرجع معتبر از طریق کانال تلگرام آهن ملل اقدام نمایید.

عرضه کننده انواع ورق سیاه، رنگی و روغنی و گالوانیزه

در جداول قیمت سایت آهن ملل اصفهان می‌توانید قیمت ورق گالوانیزه، فولاد مبارکه اصفهان، کاویان و اکسین اهواز، فولاد سبا، رنگی، روغنی، اسیدشویی و st۵۲ را مشاهده کنید. جهت اطلاع از موجودی انبار و استعلام قیمت لحظه‌ای نیز می‌توانید با دفتر فروش آهن ملل تماس بگیرید.
ورق‌های فولادی یا آهنی در ایران اصولا توسط کارخانجات محدودی تولید می‌شوند که در سایت آهن ملل قیمت ورق کارخانجاتی که در بازار هستند و متقاضیان خرید آن‌ها بیشتر از سایر مجتمع‌های فولادی است، منتشر و به روز می‌شود.

دفتر فروش شرکت آهن ملل اصفهان علاوه بر موجودی انبار بنگاه اصفهان، لیست بروز کلیه مجتمع‌های ذوب آهن را نیز برای خرید به مشتریان محترم عرضه می‌کند و در صورت نهایی شدن سفارش خریداران، در کمتر از ۴۸ ساعت، ورق‌های خریداری شده را در محل مشتری، تحویل می‌دهد.
بسته به کاربرد این محصول فولادی، هر نوع از آن در صنایع مختلفی چون خودرو، لوازم خانگی، قطعات یدکی، قطعات صنعتی، صنعت ساختمان و غیره بکار می‌رود که در دانشنامه آهن ملل در مورد کاربرد ورق در صنایع مختلف مقالات مرتبطی منتشر شده که می‌توانید جهت آشنایی بیشتر آن‌ها را مطالعه نمایید.

کلام پایانی

در نهایت می‌توان گفت اگر به دنبال مرجعی معتبر برای استعلام روزانه قیمت آهن‌آلات و محصولات فولادی و پیگیری نوسانات بازار هستید، می‌توانید همواره سایت شرکت آهن ملل اصفهان به آدرس www.ahanmelal.com را رصد کنید و یا عضو کانال تلگرام آن شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورق گالوانیزه آهن ملل قیمت تیرآهن شرکت آهن ملل اصفهان محصولات فولادی کلیه مقاطع کارخانه ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود