Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:49:51 GMT

مجاهدت بی‌وقفه کادر درمان ادامه دارد+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۴۳۱۲

مجاهدت بی‌وقفه کادر درمان ادامه دارد+عکس

گروه استان‌ها - در روزهای گذشته برخی از مقامات مسئول در وزارت بهداشت از روند صعودی بیماری در برخی استان‌ها مثل آذربایجان شرقی، اصفهان و خوزستان ابراز نگرانی کرده اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، در روزهای گذشته برخی از مقامات مسئول در وزارت بهداشت از روند صعودی بیماری در برخی استان‌ها مثل آذربایجان شرقی، اصفهان و خوزستان ابراز نگرانی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان آذربایجان شرقی روزانه 13 نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده و 1100 نفر جدید هم مبتلا می‌شوند و 1500 نفر کرونایی بدحال در بیمارستان‌های استان وجود دارند و هشدارهایی در رابطه با روند صعودی شیوع کرونا در استان از سوی مسئولین ذی ربط داده می شود که در صورت بی توجهی شهروندان و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میزان ابتلا و فوتی افزایش خواهد داشت.

تمام ظرفیت‌های موجود معاونت سلامت سپاه برای بهبود شرایط کرونایی ایلام استفاده خواهد شدحضور پررنگ آستان قدس در جبهه مقابله با کرونا؛ فرصتی برای تنفس کادر درمان فراهم شد

این در حالی است که خستگی کادر درمان و می تواند یک زنگ خطر بزرگ محسوب شود و برای توصیف اهمیت اقدامات این عزیزان در این مقاطع حساس می توان گریزی به سخنان رهبر انقلاب در 20 مردادماه داشت که ایشان با ابراز نگرانی از خستگی شدید کادر درمان و فشارهای جسمی و روحی وارد به آنها، اظهارداشتند: از صمیم قلب از پزشکان، پرستاران و مجموعه‌های درمانی که واقعاً در حال "جهاد" هستند، تشکر می‌کنم اگرچه تشکر اصلی از آنِ خداوند شاکر و علیم است.
 

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان تحمل محدودیت‌ها و رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها را موجب فروکش کردن بیماری و تنفس کادر درمان دانستند و افزودند: مردم عزیز با همان حساسیت ماههای اول، شیوه‌نامه‌ها را به‌طور کامل رعایت کنند تا جان و سلامتی خودشان و دیگران به خطر نیفتد.

انتهای پیام/114/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور