Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ارومیه در گفتگو با شبکه استانی صداوسیمای آذربایجان غربی گفت: از همکاری مردم، رسانه ها، اصناف، هیئت های مذهبی، نیروهای نظامی و انتظامی، مراکز بهداشت و کادرهای درمان، دستگاهها و نهادهای مختلف شهرستان در اعمال محدودیت های کرونایی چند روز اخیر قدردانی می کنم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رسول مقابلی با اعلام اینکه براساس آخرین تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلات سراسری امروز خاتمه می یابد، افزود: متاسفانه وضعیت شهرستان ارومیه و اکثر شهرهای کشور همچنان قرمز است و منتظر تصمیم جدید این ستاد درخصوص اعمال محدودیت های جدید احتمالی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه ممنوعیت تردد بین استانی تا جمعه پنجم شهریور تداوم داشته و احتمال تمدید این ممنوعیت ها وجود دارد، تصریح کرد: از مردم عزیز ارومیه تقاضا دارم همچنان در عدم تردد بین استانی و شهری در این مدت همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار ارومیه با قدردانی از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اکثر هیئت های مذهبی در طول برگزاری مراسمات عزاداری و اعمال محدودیت های کرونایی، یادآور شد: البته در این بین شاید برخی نیز کوتاهی کرده باشند، اما شایسته نیست قصور اقلیتی را به گردن دیگران بیاندازیم و اقدامات ارزشمند انجام شده در چند روز اخیر را کتمان کنیم.

مقابلی همدلی مردم و مسئولان را در ۱۸ ماه مبارزه با کرونا ستودنی دانسته و افزود: آگاه هستیم که مردم در مقابل تداوم این بیماری و فشارهای اقتصادی ناشی از تعطیلی ها، سختی های بسیاری را متحمل شده اند و امروز خواستار تسریع در واکسیناسیون هستند.

وی خاطرنشان کرد: صداوسیما، اصحاب عزیز رسانه و خبرنگاران محترم نیز همانگونه که تا به امروز نقشی کلیدی در مبارزه با ویروس کرونا داشته اند، قطعاً در شرایط کنونی نیز رسالت سنگینی داشته و از آنها تقاضا دارم که مردم و ستاد کرونای شهرستان را در این مبارزه تنها نگذارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه فرماندار ارومیه آذربایجان غربی بحران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز

ایسنا/خوزستان فرماندار شهرستان اهواز گفت: با توجه به بارندگی شدید در استان و بالادست و رهاسازی آب سد دز، مردم از حضور در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

سید احمد موالی‌زاده امروز (شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت سد دز و رهاسازی آب، نسبت به بالا آمدن آب رودخانه دز هشدار داد.

وی بیان کرد: مردم بویژه اهالی روستاها، از تردد و توقف در حاشیه و حریم رودخانه‌های دز و کارون خودداری کنند.

فرماندار اهواز افزود: با توجه به رهاسازی آب سد دز، به روستاهای حاشیه رودخانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند