Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:59:50 GMT

شرایط کنونی شیوع کرونا قابل تحمل نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۸۲۲۴

شرایط کنونی شیوع کرونا قابل تحمل نیست

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان به اینکه شرایط کنونی شیوع کرونا قابل تحمل نیست، اضافه کرد: مصمم بر تقویت طرح شهید سلیمانی در کنار طرح مواسات و همدلی هستیم.

سردار محمد عبدالله پور در جلسه قرارگاه امام رضا(ع) سپاه قدس استان گیلان، در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مقر شهدای گمنام سپاه قدس استان، با اشاره به تداوم همکاری سپاه و بسیج با مدافعان سلامت، اظهار کرد: سپاه با تمام مقدورات و امکانات در کنار مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همیشه کمک‌کار دولت و مردم بوده اند، افزود: هر کجا که نظام و مردم دچار مشکل شده، سپاه در کنار دولت قرار گرفته و تاکنون از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از عزم و جدیت سپاه در راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تامین و راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون نداریم و آماده همکاری در تمامی فرایند اجرای سند ملی واکسیناسیون هستیم.

عبدالله پور با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج آماده هرگونه کمک به مدافعان سلامت است، افزود: سپاه علاوه بر کمک در بخش‌های بهداشتی و درمانی، آماده تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دوز واکسن در مراکز بهداشتی با همکاری کادر بهداشتی در صورت تامین است.

وی با اشاره به خستگی مفرط کادر بهداشت و درمان در طول دوران بحران کرونا، تصریح کرد: در طول بحران کرونا بسیاری از ظرفیت‌ها در کنار کادر بهداشت و درمان به خدمت مردم درآمده‌اند و لازم است همه در کنترل و ریشه‌کن کردن بیماری کرونا، پای کار باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان به اینکه شرایط کنونی شیوع کرونا قابل تحمل نیست، اضافه کرد: مصمم بر تقویت طرح شهید سلیمانی در کنار طرح مواسات و همدلی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه باهم علیه کرونا سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اقشار مختلف مردم گیلان به ویژه دانشجویان مانند مردم دیگر استان‌ها، حمایت خود را از برگزاری جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.

دانشجویان با تمسخر مفهوم «آزادی بیان» در کشورهای غربی ، به خبرنگار صدا و سیما گفتند: چرا مسئولان این کشورها به دانشجویان اجازه نمی دهند که اعتراض خود را به اعمال ددمنشانه و وحشیانه نظامیان صهیونیستی در مقابل مردم بی دفاع غزه بیان کنند.

دیگر خبرها

  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود