Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در برخی نقاط استان مازندران، ارتفاعات در استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و شرق تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: در استان هرمزگان و جنوب فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد افزایش ابر، رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فردا یکشنبه در شمال آذربایجان غربی، مازندران، سمنان و شرق تهران در برخی نقاط کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران همچنین در هرمزگان، مرکز و جنوب کرمان و جنوب فارس شاهد رگبار رعد و برق خواهیم بود، بیان کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

او اظهار کرد: فردا و روز دوشنبه در جنوب استان سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم و جنوب تهران و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نواحی شرق کشور به ویژه منطقه زابل افزایش سرعت باد در برخی نقاط و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه خیزش گرد و خاک به علت افزایش سرعت باد در جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای تهران ۳۴ و کمترین آن ۲۶ درجه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد برخی نقاط رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در بیشتر مناطق نیمه شرقی در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. طی این ۲ روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

در ۵ روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 847112 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • آسمان ابری و بادی تهران در پایان هفته
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران