Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از دوم شهریور به میزبانی توکیو آغاز و تا چهاردهم آن ماه ادامه داد. کاروان ایران با ۶۲ ورزشکار در این دوره از بازی‌ها حضور دارد و «نورمحمد آرخی» دونده گلستانی تیم ملی یکی از پرچمداران ایران در این دوره از بازی‌ها به شمار می‌رود.

«زهرا نعمتی» کماندار پرافتخار ایرانی دیگر پرچمدار کاروان سردار دل‌ها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«نورمحمد آرخی» پیش از اعزام به پارالمپیک توکیو در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در کمتر از یک ماه ۲ اتفاق مهم در زندگی ورزشی من رخ داد که می‌تواند مسیر زندگیم را برایم تغییر دهد. خبر نخست قطعی شدن سهمیه پارالمپیک بود که موجب شد تا نام من در کنار «مهدی اولاد» در لیست اعزام قرار گیرد. قبل از این اتفاق، اخباری مبنی بر اعزام یکی از ما ۲ نفر منتشر شد اما به لطف خدا موفق شدم حد نصاب مورد نظر کمیته ملی پارالمپیک را کسب کنم. 

پرچمدار کاروان ایران در افتتاحیه پارالمپیک توکیو دامه داد: قرار گرفتن نامم در لیست اعزام با انتخابم به عنوان پرچمدار کاروان ایران همراه شد و این یک موفقیت فراموش نشدنی در زندگی ورزشی من است. تلاش دارم در هر ۲ زمینه نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم. اگر بتوانم مدال پارالمپیک را کسب کنم نام خود را ماندگار کرده و این ماندگاری با پرچمداری ایران، لذتش چند برابر خواهد بود. 

آرخی افزود: امیدوارم بتوانیم با کسب مدال، پایانی خوش را رقم بزنیم. کسب مدال پارالمپیک راحت نیست اما من نیز مانند دیگر ورزشکاران حاضر در توکیو برای آن تلاش خواهم کرد امیدوارم با دعای مردم موفق شوم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توکیو پارالمپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک توکیو توکیو زهرا نعمتی فدراسیون نابینایان کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور