Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ امید همتی مجد معاون وظیفه عمومی استان گفت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ماه ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید راس ساعت ۷ صبح روز دو شنبه مورخه یک شهریور به معاونت وظیفه عمومی استان قزوین واقع در (دروازه رشت، کوچه ژاندارمری سابق) حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی استان با اشاره به اینکه که حضورنیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره بدلیل شرایط پیش آمده و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان پذیر نیست، بنابراین مشمولان باید برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ اعزام، برگ واکسیناسیون، سرباز کارت (کارت حقوق)، شناسنامه، کارت ملی و مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین و جانبازان بالای ۲۵ سال را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

سرهنگ همتی مجد تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در هنگام مراجعه در روز اعزام، ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی، وسایل شخصی، بهداشتی، وسایل استحمام به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمت سربازی وظیفه عمومی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز، در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان، رضا آباد، پل سیاه چو و سنگستان، در علی آباد کتول روستای مهدی آبادی، در بندر گز روستای محمد آباد و در آق قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان‌های تحت تأثیر برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با دریافت گزارشات جدید آبگرفتگی نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، افزود: امدادگران تا کنون به ۲۸ خانواده شامل ۱۱۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

حاجیلری اظهار کرد: در این امداد رسانی عمده ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان(EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است

کد خبر 6087993

دیگر خبرها

  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم