Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بصیری شامگاه شنبه در سفر به کهگیلویه و بویراحمد، پس از دیدار با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)حضور یافت و با رئیس و خبرنگاران ایرنا به بحث و گفت و گو پیرامون، مشکلات و مسائل صنفی و چالش های رسانه  ای استان پرداخت.

 وی  تاکید کرد: همانگونه که هر کسی اجازه ندارد به عنوان پزشک نسخه بنویسد و یا حتی کسی نمی تواند بدون داشتن تاییدیه اتحادیه خود فعالیت کند، در حوزه رسانه هم باید ساز و کاری تعریف شود که کسانی که مهارت، صلاحیت و دانش این حوزه را دارند اجازه ورود به آن را نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصیری ادامه داد: باید آنقدر در پایش حوزه رسانه سخت و جدی بگیریم که هر کسی اجازه ورود به آن‌ را نداشته باشد.

وی اظهار داشت: دولت جدید باید برای حمایت جدی و تامین امنیت شغلی رسانه ها، جهت تشکیل نظام صنفی اقدام کند.

به گفته بصیری، تشکیل نظام صنفی رسانه می تواند  بار حملات علیه نظام را کاهش دهد.

وی با یاداوری این مطلب که تناسبی بین مجازات و جرم در حوزه رسانه وجود ندارد که باید به آن توجه ویژه شود اظهار داشت: توجه به حوزه رسانه و خبرنگاران، هزینه های نظام را کاهش می دهد.

مسئول بسیج رسانه کشور بر این باور است دولت جدید باید برای پالایش و آمایش رسانه ها برنامه داشته باشد و رسانه و افرادی که فعالیتی ندارند را شناسایی و تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: با ایجاد نظام صنفی رسانه می توان بین عملکرد خوب و بد و نیز تفکیک قائل شد و در واقع سره را از ناسره تمیز داد.

وی تاکید کرد همانگونه که مردم در هر صنفی از بیمه برخوردارند، باید خبرنگارانی که خط مقدم مبارزه با کرونا، جنگ و مشکلات هستتد از بیمه به عنوان کوچکترین حق خود برخوردار شوند.

در این نشست پس ارایه گزارشی از عملکرد ایرنا، بصیری یادآوری کرد: خبرنگاران و خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه حاکمیتی نزدیک به دولت در جریان جابجایی دولت عملکرد قابل قبولی داشتتد.

وی ادامه داد: پیشکسوتان و ریش سفیدان ایرنا این خبرگزاری را از آسیب هایی که بسیاری از رسانه ها در گیر آن بوده اند تاکنون مصون نگه داشتند.

تاکید بر رفع مشکلات بیمه ای فعالان رسانه ای 

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمدهم در این نشست ضمن ارایه گزارشی از وضعیت رسانه ای این استان یکی از چالش های رسانه ای این استان را مشکلات بیمه ای و نبود امنیت شغلی اغلب خبرنگاران و فعالان رسانه ای خواند و خواستار چاره اندیشی برای این مهم شد.

  فخرالدین رضایی با اظهار رضایت از فعالیت خبرنگاران رسانه های استان بخصوص رسانه  ایرنا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : فعالان این عرصه در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)در جشنواره های مختلفی که در  استان برگزار شده همواره جزو برترین ها بوده اند.

رویکرد امید آفرینی ایرنا 

رئیس ایرنا کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های خبری این رسانه حاکمیتی اظهار داشت : ایرنا همواره با رویکرد امید و نشاط بخشی در تلاش است که با تولید محتوای مناسب خبری بجای اخبار کلیشه ای ، اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در دستگاههای اجرایی را به عنوان نماد خدمات رسانی نظام اسلامی بخوبی منتشر کند.

بهنام احمدی افزود: البته این رسانه در کنار معرفی اقدامات خوب و دوره ای انجام گرفته شده دستگاههای اجرایی از بیان برخی نارسایی ها با هدف اصلاح و تبدیل آن به فرصت در راستای پیشرفت و توسعه جامعه و خدمت رسانی بیشتر به مردم ابایی ندارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری جمهوری اسلامی خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد سازمان بسیج مستضعفان کهگیلویه و بویراحمد حوزه رسانه نظام صنفی رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود