Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرهنگ مصطفی دالوند روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با وجود پایان یافتن تعطیلات ۶ روزه، ممنوعیت های ترافیکی بین استانی تا پایان هفته در لرستان پابرجا است و کماکان ورود خودورهای غیربومی به داخل و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع است.

وی گفت: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و تاکید ستاد مقابله با کرونا، در این مرحله از اجرای طرح، علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان متخلف، سعی شده است این افراد به شهرهای مبدا و محل سکونت عودت داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود و هموطنان حتی با داشتن مجوزهای صادر شده از ۲۴ مردادماه تا پنجم شهریور، راهی سفر نشوند زیرا از ادامه سفر آنها جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ دالوند بیان کرد: البته مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی که امر ضروری دارند و این امور جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده، می‌توانند از تاریخ ۲۴ مردادماه به بعد از فرمانداری به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

وی افزود: منع تردد فقط مختص بین استان ها است، تردد بین شهرهای یک استان و همچنین برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد و مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در معابر درون شهری تمامی شهرهای لرستان همچنان در دستور کار است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا لرستان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا لرستان ویروس کرونا پلیس راهور ناجا لرستان محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و ابگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص زیرکوه، خوسف، بیرجند،برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش بینی است.

لطفی افزود:خسارات قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است

وی گفت:روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع وجاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.


پرهیر از سفر‌های غیر ضرور،احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه های هواشناسی استان است. 

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران