Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «بهارستان»، به تهیه کنندگی مهدی برومند و سردبیری مریم فیروزی با اجرای سیاوش صفاریان پور و حضور نمایندگان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هر هفته سه شنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه «شما» پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی برومند تهیه کننده برنامه بهارستان در گفتگو با خبرنگار ما درباره این برنامه اظهار کرد: برنامه بهارستان یک برنامه گفتگو محوری است که درباره ویژگی ها، مزیت ها، ظرفیت ها، توانایی ها، نیازها، مشکلات، خواستها، امید‌ها و آرزوها، چشم انداز‌های مردم حوزه انتخابیه آن‌ها و چگونگی اقدامات، فعالیت‌ها و تلاش‌های نمایندگان برای تحقق آن می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این برنامه از طرح‌ها و برنامه ها، چگونگی متمرکز کردن امکانات، مهیا نمودن زمینه ها، بکارگیری استعداد‌ها و لزوم پذیرفتن نقش‌ها و مسئولیت‌ها و ضرورت به انجام رساندن وظایف می‌پردازد.

وی اضافه کرد: در این برنامه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این سوالات (چرا باید انجام فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی متناسب با قابلیت‌ها و شرایط هر منطقه برنامه ریزی و اجرا شود؟
چگونه باید برای استفاده درست و خردمندانه از سرمایه‌های با ارزش انسانی و منابع منحصربفردِ مادی و سرزمینی با تصمیمات هوشمندانه در سرمایه گذاری، تخصیص منابع، تنظیم بودجه و قانونگذاری دقیق/ منظم و پیوسته و عقلانی عمل کرد؟
چطور می‌توان با آسان نمودن مسیر اجرای قوانین و نظارت مداوم و آگاهانه و بدون تبعیض، بر حسن انجام آن، توسعه متوازن و رشد پایدار را برای روستا‌ها شهر‌ها و استان‌های کشور پهناورمان به ارمغان آورد؟) مطرح می‌شود.

این تهیه کننده برنامه بهارستان به جزئیات برنامه پرداخت و گفت: بهارستان گفتگویی است، با نمایندگانی که مردم برای خود انتخاب کرده اند، صحبت‌هایی از جنس زندگی، کسب و کار، دیدنی‌ها و خوردنی ها، فرهنگ و تمدن و آداب و رسوم، توانایی‌ها و نیاز‌ها و برنامه ریزی ها، کار‌های انجام شده و نشده غم‌ها و شادی‌ها و نگرانی ها...

وی به ویژگی‌های خاص این برنامه اشاره کرد و افزود: در فصل جدید سیاست‌های اجرایی کشور که با شروع به کار دولت سیزدهم آغاز خواهد شد، بیشتر از آینده خواهیم گفت و بر لزوم تمرکز مجلس بر دو وظیفه اصلی خود یعنی قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین تاکید خواهیم کرد، با توجه به طراحی، تهیه و تنظیم دقیق اسناد برنامه پنج ساله توسعه کشور بر مبنای سندآمایش سرزمین که به روشنی ویژگی‌ها و مزیت‌های نسبی هر استان را برای نقش آفرینی مؤثر در اقتصاد ملی کشور تعیین نموده، نمایندگان هر حوزه انتخابیه با تمرکز بر نیاز‌هایی که تحقق اهداف این اسناد در زمینه‌های مربوط به وظایف قوه مقننه دارند می‌توانند موجبات رشد پایدار و توسعه متوازن آن ناحیه و در نهایت کشور را فراهم آورند، و در مقیاس ملی و منطقه‌ای پایدارترین آرایش سه مؤلفه مردم، سرمایه، منابع طبیعی و محیطی را بر اساس وضعیت مادی و معنوی جوامع منطقه ای، ارزش‌های اعتقادی، سوابق فرهنگی آنان رقم زنند، و با اتخاذ رویکردی متفاوت و متناسب برای دستیابی به پیشرفت، توسعه ملی و جهش همه جانبه از فرصت‌های پیش رو به بهترین نحو استفاده نمایند. همانگونه که ملاحظه می‌کنید گفتمان طراحی شده در این برنامه گفتمانی جریان ساز منسجم و هدفمند در راه تحقق اهداف کشور با در نظر گرفتن نیاز امروز و آینده است.

برومند ادامه داد: برنامه «بهارستان» توسط معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما حمایت می‌شود، و بستر مناسب تولید و پخش آن توسط شبکه «شما» که یکی از اهداف اصلی اش توجه ویژه به انعکاس توانمندی ها، استعدادها، نیازها، مشکلات و خواست‌های مردم استان‌های کشور است فراهم گردیده، و در نهایت با آگاهی از نقش مؤثر شبکه‌های استانی در جذب مخاطبان این برنامه امکان بازپخش «بهارستان» از شبکه‌های مراکز را نیز میسر نموده است.

وی افزود: «بهارستان» هر هفته سه شنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه شما پخش می‌شود و تکرار آن را هم می‌توان در همان هفته از شبکه استان مربوطه مشاهده کرد. تاکنون دو قسمت از این برنامه پخش شده است: قسمت اول: به استان خراسان شمالی با حضور دکتر علی جدی نماینده شیروان و دکتر محمد وحیدی نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و دومین قسمت به استان فارس با حضور دکتر محمد جواد عسکری نماینده داراب و زرین دشت و دکتر روح الله نجابت نماینده شیراز و زرقان اختصاص داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهارستان شبکه شما مهدی برومند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود

برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره‌های انتخاباتی از امشب از شبکه تهران پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما، مراسم قرعه‌کشی پخش برنامه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی دیشب چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ برگزار و پخش شد.

 پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره‌های نامزدهای انتخابات پیش رو، این برنامه‌ها از امشب پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت در کنداکتور پخش شبکه تهران سیما قرار خواهند گرفت. 

همچنین، برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۲ نامزد و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا دو نامزد به رقابت خواهند پرداخت که بر این اساس ۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «نماینده مردم» برای نامزدهای دور دوم مجلس شورای اسلامی روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه‌ها به صورت رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در باکس‌های مشخص شده ساعات ۹ و ۳۰، ۱۰ و ۳۰، ۱۳ و ۳۰، ۱۵ و ۳۰ و ۱۷ و ۳۰ از شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

همچنین تبلیغات دو نماینده شهرستان ورامین نیز روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱ و ۳۰ در جدول پخش برنامه های شبکه تهران قرار دارد.

۸ مناظره برای نامزدهای تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و سه مناظره برای نامزدهای ورامین، قرچک و پیشوا در قالب برنامه «فرصت انتخاب» در نظر گرفته شده که از امشب پخش می‌شود. 

بر این اساس مناظره ۱ گروه یک، پنجشنبه ساعت ۲۰، مناظره ۱ گروه دو، جمعه ساعت ۱۵، مناظره ۱ گروه سه و مناظره ۱ گروه چهار به ترتیب جمعه و شنبه ساعت ۲۰ از این شبکه پخش می‌شود. 

مناظره ۲ در چهار گروه دیگر نیز از روز یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ در جدول پخش این شبکه قرار دارند و ۳ مناظره برای نامزدهای ورامین، قرچک و پیشوا پیش‌بینی شده که از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت) ساعت ۱۱ پخش خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • تصویری از مهمانان خاص امروز بهارستان