Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه، خانوادۀ بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی با اندوه بسیار به سوگ استاد بزرگوار، دکتر احمد گل‌محمدی، مدیر گروه علوم سیاسی، مترجم و محقق برجسته کشور که بر اثر بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند، نشسته است.

وی در اوج ثمربخشی و خدمت به جامعۀ دانشگاهی به سوی آسمان پر کشید و همۀ دانشگاهیان، همکاران، شاگردان و دوستان را در بهتی غریب فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانوادۀ دانشگاه علامه طباطبائی، یاد و خاطرۀ این استاد مهربان و فرزانه را گرامی می‌دارد و از پروردگار منّان، خواهان بخشش صبر و بردباری به خانواده، دانشجویان و همکاران آن یار سفر کرده است.

گفتنی است، این اولین استاد شاغل دانشگاه علامه طباطبائی است که بر اثر کرونا رحلت می‌کند.

بر این اساس، هیئت رئیسۀ دانشگاه با صدور پیامی این مصیبت را به خانواده این فقید سعید و دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی تسلیت گفته است.

متن پیام دانشگاه در خصوص درگذشت این عضو هیات علمی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
خبر ناباورانه درگذشت عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر احمدگل محمدی بر اثر ابتلا به کرونا بسیار اندوهناک و متاثرانه بود. این استاد گرانقدر، دانشمند، فرزانه فقید سال های متمادی فعالانه در دانشگاه حاضر و مشتاقانه به تعلیم و تحقیق مشغول بود. هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی فقدان این استاد گرانقدر را به خانواده آن مرحوم، همکاران، دانشجویان و استادان گرانقدر دانشگاه و جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن زنده یاد رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

بی شک همواره خاطرات حضور، زحمات و خدمات ایشان در خاطر دانشگاه و دانشگاهیان به احترام و ستایش خواهد ماند.

کد خبر 5286222 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد گل محمدی دانشگاه علامه طباطبایی شیوع کرونا ویروس کرونا دانشگاه فنی و حرفه ای پذیرش بدون آزمون دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دکتری تخصصی دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه پیام نور ویروس کرونا دانشگاه خوارزمی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجویان ایرانی خارج از کشور دوره دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه علامه طباطبائی بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرگزاری رویترز نوشت: دانشجویان فرانسوی در حالی که شعار حمایت از فلسطینی‌ها را سر داده بودند، پرچم‌های فلسطین را در پنجره‌ها و ورودی ساختمان این دانشگاه به اهتزاز درآوردند.

تعدادی از دانشجویان چفیه‌هایی به رنگ سیاه و سفید که به نماد ابراز همبستگی با غزه تبدیل شده است، بر سر داشتند.

رویترز به نقل از یک دانشجوی ۲۲ ساله در مقطع کارشناسی ارشد مطالعات حقوق بشر و انسانی دانشگاه سیانس پو نوشت: وقتی که ما اتفاقاتی را که در آمریکا و اکنون در استرالیا رخ می دهند، مشاهده می کنیم واقعا امیدواریم که این اتفاقات در فرانسه نیز رخ دهند. جهان آکادمیک باید نقش خود را در این زمینه ایفا کند.

دانشجویان فرانسوی از دانشگاه علوم سیاسی پاریس خواستند جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

یک دانشجوی ۲۰ ساله دیگر نیز که در مقطع کارشناسی رشته مدیریت دولتی در این دانشگاه تحصیل می کند، گفت: بسیار خرسند هستیم که دانشجویان در دانشگاه های بیشتری بسیج می شوند.

این معترض فرانسوی گفت: امیدواریم این اعتراضات به همه دانشگاه ها و خارج از آن گسترش یابد... ما تا وقتی که نسل‌کشی غزه پایان نیافته تسلیم نمی شویم.

رویترز نوشت دانشگاه سیانس پو به درخواست این رسانه برای اظهارنظر پاسخی نداده است.

برخی از رسانه های فرانسوی گزارش دادند: چهارشنبه شب، پلیس فرانسه گروهی از دانشجویان را که مقابل این دانشگاه را مسدود کرده بودند، متفرق کرد. سیاستمداران چپ‌گرا، این اقدام دانشجویان را محکوم کردند.

دور تازه درگیری بین پلیس و دانشجویان بر سر جنگ غزه روز پنجشبه در دانشگاه های آمریکا در گرفت و ابهاماتی را درباره شیوه برخورد با دانشجویان با توسل به قوه قهریه به منظور سرکوب دانشجویان برانگیخت.

اعتراضات دانشجویی در آمریکا از زمان بازداشت های گسترده در دانشگاه کلمبیا در هفته گذشته شدت گرفته است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • ببینید | هشتم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد نورالدین رضوی سروستانی
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری