Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه اکبر زاده مدیر خانه جوان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:  رویداد کارآفرینی "نوجوان کارآ"  از سوی خانه جوان اصفهان و با همکاری خانه نوجوان و موسسه نوآفرینان امین که مدرسه کسب و کار و کارآفرینی نوجوانان است برگزار می شود.


او ادامه  داد: این رویداد برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال برنامه ریزی شده که آموزش‌ها توسط تیم تخصصی مدرسه ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر خانه جوان اصفهان بیان کرد: گام نخست در این رویداد، استعدادیابی از نوجوانان است که از آن‌ها خواسته می‌شود در هر زمینه‌ای از جمله هنری، ورزشی، ادبی و .. که استعداد دارند فعالیت خود را در قالب‌های مختلف برای ما ارسال کنند.


او ادامه داد: پس از این مراحل داوران استعدادیابی افراد را رغبت سنجی می‌کنند و از آن‌ها آزمون گرفته می‌شود.


اکبر زاده گفت: ممکن است برخی نوجوانان ندانند در چه زمینه‌ای استعداد دارند که از این دسته خواسته می‌شود درباره خودشان بگویند تا تمام استعداد‌های پنهان و پیدا شناسایی شود.


او اضافه کرد: نوجوانانی که استعدادیابی شده اند، از آموزش‌های مجازی که در سایت خانه جوان موجود است استفاده می‌کنند، البته جلسات پرسش و پاسخ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.


مدیر خانه جوان با اشاره به اجرای مرحله نهایی در سه سطح بیان داشت: در این مرحله، نوجوانانی که استعداد آن‌ها مشخص است، با کمک مربی ها و آموزش‌هایی که فرا گرفته اند، برای رقابت نهایی آماده می‌شوند.


اکبرزاده عنوان کرد: نوجوانانی که از استعداد‌های خود بی اطلاع هستند، باید برنامه توسعه فردی ارائه کرده و با کمک آموزش‌ها چشم انداز ۵ تا ۱۰ ساله طراحی کنند.


او با بیان اینکه بخش سوم به نوجوانانی اختصاص دارد که علاقه به ایده پردازی دارند، یادآور شد: نوجوانان در این مرحله باید برای حل یک مساله اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یا مساله‌ای در حوزه نوجوانان بیزنس پلن بنویسند که در نهایت این سه گروه در سه بخش به رقابت خواهند پرداخت و پس از سنجش مهارت‌های ارائه شده، برنده نهایی رویداد مشخص شده و آثار برتر به جشنواره خوارزمی معرفی خواهند شد.


مدیر خانه جوان اصفهان اظهار داشت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.tavan۷.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارآفرینی کارآفرینی نوجوانان مدیر خانه جوان آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی یک جوان حدود ۱۸ تا ۲۰ ساله در کانال آب محدوده امامزاده ردان ساعت ۱۱:۲۱ امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه امداد و نجات و غواصی به محل حادثه افزود: مأموران اعزامی در حال جست‌وجو در فاصله بین دو دریچه آب‌بند بودند که فاصله این دو دریچه حدود دو کیلومتر است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از جست‌وجو در محدوده مذکور و با وجود زیاد بودن جریان آب، فرد غرق شده از آب خارج شد، اما علائم حیاتی نداشت.

شریعتی اضافه کرد: فرد در بیهوشی کامل بود و به‌رغم تلاش کارشناسان اورژانس برای احیا، جان خود را از دست داد.

کد خبر 749068

دیگر خبرها

  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد