Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@11:03:53 GMT

اعزام سومین کاروان ایران به توکیو

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۸۰۱۹

سومین گروه از ورزشکاران ملی پوش کاروان پارالمپیک امشب عازم توکیو خواهند شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  ملی پوشان تیم‌های تیراندازی و تعدادی از ملی پوشان رشته دو ومیدانی در این گروه قرار دارند.

افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ روز سه شنبه برگزار می‌شود و رقابت‌های نمایندگان کشورمان نیز از چهارم شهریور ماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از ۲ تا ۱۴ شهریور به میزبانی توکیو ژاپن برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران با ۶۲ ورزشکار، نهمین دوره حضور خود در پارالمپیک را تجربه خواهد کرد. برچسب ها: کاروان ورزشی ، پاراالمپیک ، نمایندگان ایران ، توکیو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کاروان ورزشی پاراالمپیک نمایندگان ایران توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور